خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج تیفانی و معماری آن
برج تیفانی و معماری آن

برج تیفانی و معماری آن

برج های لوکس تهران
248
0
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

با عبور از خیابان‌های شمالی شهر تهران، اولین چیزهایی که به چشم می‌آید و توجه همه را به خود جلب می‌نماید؛ برج‌ها و مجتمع‌های بزرگی است که با معماری منحصر به فرد خود، جلوه می‌نمایند. مجتمع‌های مسکونی که برای دیدن آنها، کافی است وارد ساختمان شده و محو فضای داخلی و امکانات و زیبایی‌های آن شوید. خیابان فرشته تهران یکی از مشهورترین و مجلل‌ترین خیابان‌های شهر می‌باشد که به دلیل دارا بودن آب و هوای خوب و مطلوب، از سوی قشر مرفه و ثروتمند شهری، مورد توجه قرار گرفته و بسیار محبوب و مشهور می‌باشد.

برج تیفانی فرشته

برج تیفانی، یکی از زیباترین برج‌های معروف خیابان فرشته می‌باشد که با معماری خاص و منحصر به فرد، طراحی و ساخته‌شده و بنایی با شکوه را در قلب خیابان فرشته ایجاد نموده است. این برج مسکونی، مانند سایر برج‌های لوکس و لاکچری فرشته، دارای امکانات رفاهی متعدد و متنوع می‌باشد. علاوه بر آن معماری برج تیفانی به گونه ای است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

معمار برج تیفانی

سازنده برج تیفانی، آقای کامران امیری است که این برج را زیر نظر آرشیتکت علی موسی‌پناه با در نظرگرفتن معماری کلاسیک، طراحی و اجرا کرده اند. این پروژه در سال 1390 به پایان رسید و قابل بهره‌برداری گردید و به یکی از گزینه های مناسب برای خرید آپارتمان در فرشته تبدیل شده است.

تعداد طبقات برج تیفانی

برج تیفانی دارای زیر بنایی برابر 5000 متر مربع بوده و در متراژ 8000 مترمربع ساخته شده‌است. برج باغ مسکونی تیفانی در 13 طبقه ساخته شده که 10 طبقه مسکونی و 3 طبقه مشاعات می‌باشد. تعداد واحدهای مسکونی این برج نیز به 17 واحد می‌رسد که معمولاً در هر طبقه 1 الی 2 واحد در نظر گرفته شده‌است.

متراژ واحدهای برج تیفانی

متراژ واحد های تیفانی

متراژ واحدهای این برج به چهار نوع تقسیم می‌گردد. واحدهای 120 متری، واحدهای 250 متری و واحدهای 370 متری و متراژ پنت‌هاوس نیز به 100 متر می‌رسد. بهترین واحدهای برج تیفانی همان پنت‌هاوس می‌باشد که متراژی برابر 1000 مترمربع دارند.

امکانات برج تیفانی

برج باغ مسکونی تیفانی، امکانات تفریحی، رفاهی و ورزشی بسیاری را برای ساکنین خود فراهم کرده است. در برج تیفانی امکان پخش و مشاهده آنلاین تصاویر دوربین های امنیتی نیز فراهم بوده. علاوه بر آن، مجتمع تیفانی به سیستم گرمایش، سرمایش و روشنایی مجهز میباشد. امکان پخش فیلم هوشمند و کنترل پرده‌برقی نیز در این برج مسکونی، مهیا است.

ضمناً پارکینگ بزرگ این برج می‌تواند به صورت همزمان 50 خودرو را در خود جای دهد. این برج هم از نظر طراحی داخلی و هم از نظر نمای خارجی و بیرونی، دارای معماری کلاسیک و منحصر به فردی است که با بهترین متریال و ابزار و مصالح معتبر در مکانی زیبا و خوش آب و هوا ساخته شده است. در ادامه دیگر امکانات برج تیفانی را آورده ایم:

    • بیلیارد
      • برق اضطراری
  • سالن های ورزشی
    • آسانسور دو لاین
    • نمای نئو کلاسیک
      • سالن اجتماعات
      • آشپزخانه صنعتی
      • سینمای خانواده
  • استخر، سونا و جکوزی
  • خدمات لابی 24 ساعته
  • سونای خشک و بخار
  • روف گاردن و تراس گاردن
    • سیستم تهویه مطبوع چیلر و فن‌کویل

موقعیت مکانی برج تیفانی

برج تیفانی در منطقه الهیه به اتوبان‌های مدرس و صدر دسترسی دارد و به مناطق قیطریه و تجریش نزدیک می‌باشد. از جمله مراکز تفریحی و فرهنگی که در نزدیکی برج تیفانی قرار دارد می‌توان به "باغ موزه هنر ایرانی"، "باغ فردوس" و " امامزاده صالح" و "نگارخانه ایوان" اشاره نمود.

این برج از نظر دسترسی به مراکز خدماتی نیز، نزدیک به مرکز جامع اهدای خون صدر،آرایشگاه قیچی، آرایشگاه رهرو، کلینیک نلین، باشگاه ورزشی فرشته و مجموعه ورزشی باربد و همچنین تالار گل یاس وزارت علوم نیز می باشد.

رستوران بامبو اکسپرس آسیایی، کافه اسپرسو روم، کافه beige و مرغ سوخاری خروس نیز از جمله رستوران‌ها و کافه‌های اطراف برج تیفانی می‌باشند.

قیمت واحدهای برج تیفانی

با توجه به اینکه منطقه الهیه یکی از مناطق گران و سطح بالا از نظر فرهنگی و مالی در استان تهران می‌باشد، بالطبع خرید آپارتمان در الهیه و برج‌های این منطقه بخصوص برج تیفانی از قیمت بالایی نیز برخوردارند. البته وجود امکانات فراوان رفاهی و خدماتی را هم باید در افزایش قیمت این واحدها در‌نظر گرفت. برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت خرید واحد در برج تیفانی، به مشاورین املاک فعال در این منطقه مراجعه کنید.

ارسال نظر