سام سنتر الهیه

سام سنتر الهیه

سام سنتر الهیه

محله الهیه در شمال تهران واقع شده و منطقه ای لوکس و مدرن محسوب می شود. الهیه مملو از برج‌های مسکونی و برج تجاری است که افراد معروف مانند سیاستمداران، ورزشکاران، هنرمندان ساکن آنها بوده و بسیاری از افراد نیز به دنبال خرید خانه در الهیه میباشند.

خیابان فرشته که از لوکس‌ترین خیابان‌های تهران بوده، بخشی از الهیه است که از تقاطع خیابان ولیعصر و پارک وی در غرب شروع و تا پل رومی در شرق شهر ادامه دارد. ایستگاه مترو صدر، نزدیک‌ترین ایستگاه در مسیر حمل و نقل عمومی است که دسترسی به این خیابان را فراهم می کند. ما در این مطلب میخواهیم شما را با مرکز تجاری سام سنتر الهیه واقع در خیابان فرشته آشنا نماییم.

معرفی سام سنتر

مجتمع تجاری سام سنتر با مساحت 1750 متر مربع و 9 طبقه شامل 27 واحد تجاری (35 تا 200 متر مربع)، 7 دفتر کار و 200 پارکینگ یکی از بهترین مراکز خرید پایتخت می باشد. این مجموعه در منطقه فرشته تهران قرار دارد که در سال 1392 افتتاح شد و تا به امروز هم در حال فعالیت است. در ساخت و طراحی سام سنتر از عناصر مدرن و مینیمالیستی استفاده شده است.

طبقات سام سنتر

طبقات بالایی سام سنتر دارای چشم انداز کوهستان است که فود کورت و رستوران‌ها در این طبقات قرار دارند و در آنها بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی به مشتریان ارائه میشود.

در واحدهای تجاری هم بهترین برندهای ایرانی و خارجی مانند جواهری ساعتچی بولگاری تام فورد، گوچی، مون بلان، گالری جواهری زمردی کت و شلوار میزورا چروتی، جواهرات روژه، زگنا و غیره فعالیت دارند. البته شما نمیتوانید در این فروشگاه‌ها انتظار قیمت ارزان را داشته باشید.

آشنایی با سام سنتر و طبقات آن

موقعیت مکانی سام سنتر فرشته

اگر قصد رفتن به سام سنتر با خودروی شخصی را هم دارید میتوانید از خیابان ولیعصر و خیابان اخگری به این مرکز تجاری بروید.

آدرس: تهران- منطقه الهیه- خیابان فرشته- روبروی خیابان کوهیار

تلفن تماس: ۲۲۰۱۷۵۳۴

نحوه دسترسی به سام سنتر محله الهیه با مترو

اکثر مناطق منطقه یک تهران محدود به ساختمان‌های مسکونی هستند و دسترسی مستقیم به مترو ندارند، اما الهیه بهترین ارتباط را با حمل و نقل عمومی دارد و آن را به یکی از معدود مناطق تبدیل کرده است که دسترسی عالی به مترو دارد. ایستگاه‌های مترو که نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به الهیه هستند عبارتند از:

  • ایستگاه مترو قیطریه
  • ایستگاه مترو شهید صدر
  • ایستگاه مترو تجریش

بهترین دسترسی به خطوط حمل و نقل عمومی و اتوبوس BRT توسط خیابان ولیعصر و شریعتی که در هر طرف این منطقه قرار دارند امکان پذیر شده است. این خطوط همراه با ترمینال اتوبوسرانی پارک وی و پایانه تاکسی پارک وی، استفاده از حمل و نقل عمومی را برای مردم محلی این منطقه بسیار تسهیل کرده است.

ساعت کاری سام سنتر الهیه

ساعات دسترسی سام سنتر همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب میباشد. ساعت کار کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه هم به شرح زیر است:

  • ساعت کار رستوران پارک وی: هر روز هفته از ساعت ۱۰ الی ۲۴
  • ساعت کار رستوران لئون: هر روز هفته از ساعت ۹ الی ۲۴
  • ساعت کار کافه تومو: همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳:۳۰
  • ساعت کار رستوران دیوان: همه روزه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۲۳
  • ساعت کار سام کافه: هر روز از ساعت ۹ الی ۲۲

ما در این مطلب سعی نمودیم مهم‌ترین اطلاعات را راجع به سام سنتر تهران در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهیم. این مجموعه در خیابان فرشته که از خیابانهای گران و لوکس پایتخت است، واقع شده است. شما میتوانید اجناس مختلف اعم از زیورآلات، پوشاک، کیف و کفش، ساعت و ... را در این مرکز پیدا نمایید. البته قیمت این اجناس با توجه به لوکس و برند بودنشان ارزان نیست و هزینه بالایی برای مشتریان دارد. امیدواریم با رفتن به این مجموعه اوقات خوشی را سپری نمایید.

نظرات
تینا

سام سنتر الهیه چقدر شیکه من تا حالا نرفته بودم عالیه

ارسال نظر