خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج رولکس فرمانیه
برج رولکس فرمانیه

برج رولکس فرمانیه

محله فرمانیه محل برج‌ها و ساختمان‌های معروف و لوکس در تهران که این روزها شاهد افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در برج های فرمانیه هستیم. برج‌های بلند و پر‌آوازه فرمانیه هرکدام نام یک برند ساختمان‌سازی مطرح را با خود یدک می‌کشند که هر کدام با معماری خاص خود، شخصیت‌های مهمی را در خود جای داده و نامش بسیار برسر زبانها افتاده است. در این منطقه گران ‌قیمت، برج رولکس فرمانیه، یکی از لوکس‌ترین و مهم‌ترین برج‌های ایران، قرار دارد که به نگین فرمانیه معروف است. برج رولکس فرمانیه کجاست؟ این برج در فرمانیه تهران و بالاتر از چهارراه کوه نور قرار دارد که از محله‌های قدیمی و اعیان نشین منطقه یک پایتخت می‌باشد.

برج رولکس فرمانیه

سازنده برج رولکس فرمانیه کسیت؟ مالک برج رولکس فرمانیه جناب سلیمانی بوده و طراحان بنامی همچون اردشیر عمرانی و امیرحسین افشار طراحی این برج را به سبک کلاسیک انجام داده اند. نمای بیرونی و کلاسیک برج رولکس فرمانیه مانند قصر مجلل و باشکوهی است که زیبایی خاصی به شمال تهران داده است. رنگ سفید و سبک کلاسیک این بنای شاهکار ایرانی، برگرفته از سبک‌های کلاسیک تلفیقی است که تکنولوژی را در کنار زیبایی به خوبی به تصویر کشیده است.

نام گذاری برج رولکس

علت نام گذاری برج رولکس چیست؟ رولکس یکی از جذاب‌ترین برندهای ساعت در جهان است که نام این برج نیز از این برند معتبر گرفته شده است. به گفته اهالی تهران، این برج نماد ثروت و قدرت در کلانشهر تهران است و شخصیت‌های مهمی چون علی دایی و کریم باقری در آن ساکن می‌باشند.

امکانات برج رولکس فرمانیه

ویژگی های برج رولکس

این برج 16 طبقه در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران واقع شده است. سهم طبقات مسکونی 10 واحد است که 5 طبقه از 16 طبقه به پارکینگ و یک طبقه هم به لابی اختصاص دارد. این برج در زمینی به مساحت 2600 مترمربع بنا شده و تعداد 52 واحد مسکونی را در خود جای داده است.

واحد های برج رولکس فرمانیه

از طبقه ششم این برج به بالا، واحدهای مسکونی قرار‌دارند که دارای امکانات بسیار مدرن و لوکسی می‌باشند. واحدهای این برج بین 130 تا 300 متر مربع متراژ دارند. علاوه بر این واحدها، در طبقات بالایی تعداد محدودی پنت هاوس مجلل ساخته شده که امکانات خاص و ویژه‌ای برای ساکنین خود تدارک دیده است.

پنت هاوس برج رولکس

پنت هاوس مجلل برج رولکس یکی از لوکس ترین پنت هاوس های این محله بشمار میرود که علاوه بر معماری خاص، امکانات ویژه ای را برای ساکنین در نظر دارد، پنت هاوس این مجموعه حدود 300 متر میباشد؛ از جمله امکانات پنت هاوس رولکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسانسور مجزا
  • استخر روباز
  • مجهز به جکوزی
  • آسانسور اختصاصی برای خودرو
  • استفاده از آب طلا در دستگیره ها و شیرآلات

امکانات برج رولکس فرمانیه

ارتفاع دیوارهای لابی برج رولکس به 6 متر می‌رسد و وسعت آن حدود 600 متر مربع می‌باشد. سبک طراحی کلاسیک این لابی، با نور پردازی‌های مدرن و دکوراسیون و مبلمان خاص و بی‌نظیر آن، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌نماید. تا آنجا که به اعتقاد کارشناسان صنعت ساختمان‌سازی و بزرگان طراحی ساختمان، امکانات و ویژگی‌های این برج را می‌توان با هتل‌های 5 ستاره هم‌تراز دانست و حتی در برخی موارد، امکاناتی فراتر از هتل‌های بین‌المللی را برای ساکنین خود مهیا نموده است. ازجمله امکانات برج رولکس فرمانیه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

        • کارواش مرکزی
    • اینترنت و ماهواره مرکزی
    • سیستم MDART سامسونگ
      • آسانسور مجزا برای ساکنین
  • لابی باشکوه و لابی من 24 ساعته
        • آسانسور حمل خودرو برای پنت هاوس
          • دارای مربی شنا، بدنسازی و ایروبیک
          • پزشک اختصاصی و تیم درمانی ویژه
          • مجموعه خدماتی و نظافتی مستقر در برج
          • سیستم انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم
  • دو استخر 700 متری مجزا برای آقایان و بانوان
  • سالن های بدنسازی و ایروبیک با امکانات ویژه
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی از نوع چیلر فن کوئل

موقعیت برج رولکس فرمانیه

این برج زیبا و مدرن به مناطق مرکزی، شرقی، غربی و جنوبی تهران دسترسی کامل دارد. همچنین می‌توان به راحتی از محله فرمانیه به لواسانات و فشم رفت. با وجود این، برج رولکس، دسترسی به مترو و خط بی‌آرتی ندارد و فقط خطوط اتوبوس در آن یافت می‌شود. ایستگاه‌هایی که اتوبوس‌های آن به فرمانیه و اطراف آن ختم می‌شوند عبارتند از ایستگاه صدر، نوبنیاد، قیطریه و تجریش که اینها فقط از طریق اتوبوس قابل دسترسی هستند، که البته به دلیل وجود ساکنین ثروتمند و مرفه این برج، استفاده از وسایل نقلیه عمومی، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. در ادامه تصاویر برج رولکس فرمانیه را برای آشنای بیشتر شما عزیزان با این برج آورده ایم.

نمای داخلی برج رولکس فرمانیه

دسترسی برج رولکس فرمانیه

این برج در کنار مراکز خرید بسیار مشهوری همچون مرکز خرید آرتمیس، کوه نور، کوهستان، ساناسنتر و ... قرار دارد. ازنظر مناطق گردشگری و تفریحی نیز به نیاوران، بازار سنتی تجریش و امام‌زاده صالح، پارک و مجموعه سعدآباد، پارک جمشیدیه و ... دسترسی دارد. در واقع با توجه به موقعیت مکانی این منطقه، انواع مراکز تجاری و رستوران و مغازه وجود دارد تا تمام نیازهای ساکنین برج را مرتفع سازند. تمام این امکانات و ویژگی ها سبب شده تا واحد های برج رولکس فرمانیه قیمت بالایی داشته باشند. برج مسکونی رولکس فرمانیه اجاره های بسیار سنگینی نیز دارد.

خرید واحد در برج رولکس فرمانیه

قیمت واحد برج رولکس فرمانیه، نیز با توجه به دارا بودن امکانات مدرن و فوق لاکچری خود، بسیار بالا می‌باشد که بالطبع افراد عادی توانایی خرید یا اجاره این مجتمع مسکونی را ندارند. مبلغ شارژ ماهیانه این برج به طور تقریبی مبلغی بین 30 تا 35 میلیون تومان می‌باشد که خود به تنهایی کل هزینه یک خانوار را در مناطق دیگر تهران، تامین می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت برج رولکس فرمانیه و برج های منطقه 1 تهران به مشاورین فعال در این منطقه مراجعه کنید؛ مسکن نوبل ازجمله مجموعه های معتبر و فعال در این منطقه میباشد که میتواند به خوبی شمارا درمورد برج های فرمانیه و دیگر برج های منطقه 1، 2 و 3 تهران راهنمایی کند.

ارسال نظر