خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/ساختمان رابین هود دربند
ساختمان رابین هود دربند

ساختمان رابین هود دربند

در کلانشهر تهران این روزها برج های سر به فلک کشیده جایگزین خانه های ویلایی شده‌اند و به برج های لوکس و مدرن معروف هستند. یکی از این برج ها که با نام "رابین هود" شناخته می‌شود، در شمالی ترین نقطه تهران واقع شده و باید گفت، این برج با مشخصات بی نظیر و استحکام منحصر به فرد یکی از نمادهای زیبایی در شمال تهران محسوب می‌شود.

موقعیت مکانی برج رابین هود

اگر یکبار هم به مرکز گردشی دربند سفر کرده باشید، در ابتدای راه قلعه ای سحر آمیز و آجری را مشاهده کرده‌اید؛ این قله سحرآمیز، قلعه رابین هود نام دارد. قلعه رابین هود را باید برجی منحصر بفرد و خاص در قلب منطقه 1 تهران معرفی کرده که علاوه بر ظاهر جذاب، در طراحی داخلی آن نیز بسیار ظرافت خرج شده است.

قلعه رابین هود زیر نظر مهندس افشین حجت ساخته شده است. برای ماجراجویی بی نظیر در قلعه رابین هود با ما همراه باشید.

مشخصات برج رابین هود

برج رابین هود در زمینی به مساخت 760 متر مربع ساخته شده و بنای مفیدی به مساحت 2100 متر مربع دارد. علاوه بر آن، این برج دارای مشاعاتی به مساحت 2000 متر مربع است که به ساکنین این برج امکانات عالی مشاعات را داده است.

یکی از ویژگی های مهم برج رابین هود، استحکام بالای ساختمان آن است؛ فونداسیون این ساختمان با مساحت 520 متر مربع و ارتفاع 90 تا 120 سانتیمتر از بتن به عنوان پایه‌ای متیلی و قوی طراحی شده است. همچنین از 400 میلگرد با قطر بین 28 تا 32 میلیمتر برای تقویت ساختمان بکار برده شده است.

با این مشخصات منحصر به فرد، برج رابین هود نه تنها یک آثار معماری مدرن در تهران بلکه از نظر ایمنی و استحکام نیز به عنوان الگویی در میان تمام برج های تهران میباشد.

برج رابین هود دربند

چشم انداز برج رابین هود

برج رابین هود، یکی از برج های برجسته و جذاب منطقه 1 تهران، با ویژگی‌هایی جذاب، در قلعه‌ای سحر آمیز آشکار شده است. این بنا به واسطه طراحی استثنایی، ویو و چشم انداز های خیره کننده و امکانات فوق العاده، تبدیل به یک برج فوق العاده در تهران شده است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد برج رابین هود، ویوی 360 درجه از شهر تهران است. از هر اتاق خواب این بنا، می‌توان به یکی از جهات تهران نگاه کرد و از مناظر جذاب و شگفت انگیز این شهر لذت برد. علاوه بر این، برج خاص رابین هود دارای یک تراس دورتا دور با کمربندی فضای سبز و نورپردازی اختصاصی با رنگ قرمز است. این تراس به شما امکان مشاهده بنای ساختمان به صورت کلی در دامنه کوه های البرز را می‌دهد.

نورپردازی قلعه رابین هود

برج رابین هود به عنوان یک قلعه سحر آمیز شناخته می‌شود و دارای نورپردازی داخلی خیره کننده‌ای است. با بیش از 3000 شعله نورپردازی در زوایای مختلف نقطه به نقطه، این ساختمان شبانه روز به طرز جادویی نورپردازی خیره کننده دارد که نمیتوان برای لحظه‌ای چشم از آن برداشت. نورپردازی در داخل برج به صورت ستون‌های استوانه‌ای و دایره‌ای در رنگ‌های مختلف، نقاشی‌ها و خطاطی‌های داخلی را به شکل مجزا نمایان می‌سازد.

امکانات برج رابین هود دربند

داخل برج رابین هود، چهار اتاق خواب با تمامی امکانات لوکس وجود دارد. این واحد ها شامل:

  • یک اتاق خواب مستر با سونا و جکوزی
  • دو اتاق خواب مستر دیگر با سرویس بهداشتی جداگانه
  • یک اتاق خواب کودک با دو سرویس بهداشتی

است. همچنین، دو اتاق نشیمن و اتاق تلویزیون، آشپزخانه با درب های چوبی و سفره خانه، امکاناتی است که در این برج خواهید دید.

برج رابین هود به عنوان یک قلعه سحر آمیز، دارای مشاعات استثنایی است. این مشاعات شامل دو سالن پذیرایی، که می‌توانند تا 250 نفر مهمان را پذیرایی کنند و دارای دو سرویس مردانه و زنانه می‌باشد. همچنین، این برج دارای یکی سالن ورزشی با استخر، جکوزی، آب سرد، سونا خشک و بخار و سالن ایروبیک است.

امکانات و دسترسی های برج رابین هود

زندگی در برج رابین هود

برج رابین هود به عنوان یک قلعه سحر آمیز در تهران، محیطی استثنایی برای زندگی فراهم می‌کند؛ با ویوهای خیره کننده، نورپردازی شگفت انگیز و امکانات فوق العاده، این بنا به یک قلعه بی نظیر تبدیل شده و زندگی در آن به تجربه‌ای منحصر به فرد تبدیل شده است. با بیدار شدن در واحد های این برج حس زندگی به طور دیگری جریان خواهد داشت، حس ماجراجویانه‌ای که با تاریخ پیوند خورده و با نمایی که روزی بی‌نظیر را برای شما فراهم کرده است. افرادی که در این برج ساکن هستند اعتقاد دارند که این برج انرژی خاصی از خود را ساطع میکند که زندگی در این مکان را متفاوت از دیگر آپارتمان های لوکس تهران کرده است.

برج رابین هود نه تنها یک ساختمان، بلکه یک شاهکار معماری و هنر است که تاثیر گذاری بر جامعه و فرهنگ شهری تهران دارد. اینجا محیطی است که به شما امکان می دهد که به آرامش از نورپردازی های شبانه و دلبستگی روزانه ی خود لذت ببرید و تجربه ی یک زندگی لوکس و فراموش نشدنی داشته باشید. این برج نمادی از شهر تهران مدرن و زیباست. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت های این واحدها با مشاوران مسکن نوبل در تماس باشید.

نظرات
باران

اينجا خونه ى ماست

علیرضا

قلعه رابین هود خیلی باحال بود

نازنین

من اصلا فکرش نمیکرد این قلعه ای که تو دربندمیبینم همیشه این شکلی باشه

حسین

اقا برج رابین هود خیلی باحاله

ارسال نظر