خانه/وبلاگ/گردشگری محله های تهران/رستوران های منطقه یک
رستوران های منطقه یک

رستوران های منطقه یک

معرفی رستوران های منطقه 1

پیدا کردن محلی برای غذا خوردن در تهران معمولاً کار سختی نیست، زیرا پایتخت رستورانها و غذاخوریهای زیادی دارد. در این مطلب ما به معرفی برخی از بهترین رستوران‌های منطقه 1 که در بین مردم محبوب‌تر هستند و سابقه خوبی دارند، میپردازیم.

هیوا کافه کباب

کافه هیوا کباب یکی از قدیمیترین و شناخته‌شده‌ترین مکان‌های غذاخوری در تجریش تهران در نزد مردم محلی و گردشگران است و از همه مهم‌تر به عنوان یک رستوران ایرانی انتخاب خوبی است.

این رستوران یکی از بهترین رستورانهای تهران است که می توانید دوستان، خانواده و مهمانان خارجی خود را به آنجا ببرید و مطمئن باشید که همه از شما تشکر خواهند کرد. در این کافه کباب، دنیایی از طعم و چاشنی جذاب در انتظار شماست. بدیهی است که غذای اصلی کباب است که در شکلها و تزیینات و چاشنیهای مختلف برای شما سرو می شود.

آدرس: خیابان مقصودبیک- تجریش

رستوران البرز

مرحوم «برماس» در سال 1346 شمسی رستوران البرز را تأسیس کرد. هدف رستوران البرز از ابتدا ارائه غذا، با بهترین کیفیت و بالا بردن استاندارد کار در این صنف بود. در سالهایی که سیستمهای نوین مدیریتی و استانداردهای کیفیت و سلامت جایگاه چندانی در رستوران داری نداشت، چلوکبابی رستوران البرز در تلاش بود تا سیستم مدیریتی نوین را در کار خود پیاده کند. امروزه رستوران البرز با بیش از 120 پرسنل متخصص، دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP مصمم تر و منسجمتر از گذشته به مشتریان خود خدمت می کند. رستوران البرز یکی از قدیمیترین و بهترین رستورانهای تهران است.

نام رستوران البرز در بین بسیاری از مردم به عنوان بهترین و گرانترین چلوکبابی تهران شناخته شده است. رستوران البرز که کمتر کسی در تهران پیدا می شود که نامش را نشنیده باشد، به خاطر کباب های 50 سانتیاش بسیار معروف است. انواع کباب و چلو کباب (برنج و کباب)، استیک، شنیسل و ... در این رستوران سرو می شود.

آدرس: خیابان فیاضی(فرشته)-کوچه شبدیز-پلاک 15

رستوران دیوان خیابان فرشته

رستوران دیوان

یک رستوران مدرن تهرانی که، طراحی آن تحت تأثیر زیگورات چغازنبیل قرار گرفته و غذاهای سنتی ایرانی را با مفاهیم معاصر ترکیب کرده است، ممکن است بیش از سایر رستورانهای شهر در دیوان هزینه خرج کنید، اما غذایی که میخورید قطعا ارزشش را دارد.

آدرس: تهران - تهران فرشته، خیابان فیاضی، مجتمع سام سنتر، طبقه ۸

رستوران نایب

رستوران نایب احتمالاً از معتبرترین رستوران‌های تهران است و شعبه های زیادی در سراسر پایتخت دارد. کباب برگ (فیله گوسفند) این رستوران پیشنهاد می شود. منو دارای کباب های مختلفی مانند سلطانی، کوبیده و بختیاری است که بیشتر به سمت کوبیده متمایل می شوند. البته هزینه منوی آن کمی بالاست که ارزشش را دارد. این رستوران دارای چندین شعبه در تهران است و شعبه الهیه در منطقه 1، یکی از آنها است.

آدرس: الهیه- انتهای مریم شرقی- خیابان شریفی منش- نبش فرشته- پلاک 16

رستوران گیاهی مهر میترا

رستوران گیاهخواری مهر میترا در شمال تهران یکی از بهترین و معتبرترین رستورانهای گیاهی ایران است. مهره میترا از دکور زیبا و آرام اش گرفته تا غذاهای خوشمزه، مطمئناً هر گیاهخوار و حتی افرادی را که این سبک غذا را قبول ندارند، راضی خواهد کرد. حتماً از غذاهای معروف ایرانی مانند قورمه سبزی، ته چین و فسنجان، پیش‌غذاهای لذیذ آن‌ها مانند آب دوغ خیار یا حتی غذاهای غیرایرانی مانند همبرگر و پاستا وگان امتحان کنید. آنها منویی برای همه سلایق دارند! مهره میترا دو رستوران در تهران دارد، یک رستوران در نیاوران و یک غذاخوری در لواسان دارد.

رستوران مهر میترا

رستوران طریقت در منطقه 1

رستوران طریقت یک رستوران تازه تاسیس نیست. این رستوران اولین بار در سال ۱۳۳۲ در بازار تهران بازگشایی شد. این رستوران از همان ابتدا بر مبنای مشتری مداری، کیفیت خوب، ارائه محیطی دلنشین و استفاده از بهترین مواد اولیه در راستای سلامت جامعه کار خود را پایه گذاری کرد. به همین دلیل توانسته به مدت یک قرن قدمت خود را حفظ کند و مشتریان وفادار خود را راضی نگه دارد.

گروه طریقت در کنار سایر خدمات متنوع، بخش ویژهای را برای دریافت سفارشات غذا از سراسر شهر تهران اختصاص داده است. کادر مجرب این دپارتمان با پیک های مجهز از ظهر تا عصر آماده ارسال سفارشات شما به منزل، محل کار و ... هستند. همچنین این مجموعه آماده تهیه غذای مجالس، مهمانی ها و سایر مناسبت های شما می باشد. شما می توانید بهترین چلو کباب منطقه یک تهران را از ما بخواهید و میزبان مناسب مراسم خود باشید.

آدرس: اقدسیه- خیابان موحد دانش- پاساژ پلاتین صاحبقرانیه- پلاک 110

منطقه یک تهران بطور کلی منطقه ای است سرشار از امکانات رفاهی و تفریحی، که سبب شده تا بسیاری از افراد که به دنبال خرید آپارتمان لوکس در تهران هستند این منطقه را در نظر داشته باشند. ر این مقاله سعی کردیم، بهترین رستوران های منطقه 1 تهران را خدمتتان معرفی کنیم.

ارسال نظر