پارک سنتر

پارک سنتر

پارک سنتر فرمانیه

فرمانیه در منطقه 1 تهران واقع شده است و از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان اقدسیه و پاسداران، از غرب با دزاشیب و از شمال با نیاوران همسایه است. اصلی ترین خیابان این محله خیابان شهید دکتر لواسانی یا همان خیابان فرمانیه است و بسیاری از افرادی که قصد خرید ملک در فرمانیه را دارند این خیابان ها را انتخاب میکنند. فرمانیه به دو بخش شرقی و غربی تقسیم میشود که بخش غربی از کامرانیه شروع و تا سه راه قیطریه ادامه پیدا میکند و بخش شرقی همبین چهارراه فرمانیه تا چهارراه کامرانیه میباشد. در این مطلب میخواهیم شما مخاطب عزیز را با پارک سنتر واقع در فرمانیه آشنا نماییم.

آشنایی با پارک سنتر فرمانیه

معرفی پارک سنتر فرمانیه

پارک سنتر یک مجتمع تجاری است که برای نخستین بار محیطی را برای کارآفرینان ایرانی ایجاد نموده است که میتوانند تولیدات خود را در خرده فروشی ها به فروش بگذارند. این مرکز خرید تنها برندهای ایرانی را در فروشگاه های خود عرضه میکند و به طراحان ایرانی این فرصت را میدهد تا در یکی از محله های بالای شهر به عرضه محصولات خود بپردازند.

معماری پارک سنتر

پارک سنتر را مهندس مجیدی در 9 طبقه طراحی نموده است که دارای پارکینگی با ظرفیت 400 خودرو میباشد. این مجتمع دارای نمایی زیبا و منحصر به فرد است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب میکند. این ساختمان مدرن و جذاب محلی برای معرفی برندهای موفق ایرانی در حوزه پوشاک و برخی از حوزه های دیگر میباشد که با هدف حمایت از تولیدات ایرانی فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز هم ادامه دارد.

برندهای فعال در پارک سنتر

برندهای فعال در پارک سنتر

همانطور که در مطلب بالا اشاره نمودیم پارک سنتر فرمانیه محلی برای معرفی و عرضه محصولات برندهای ایرانی است و با این هدف راه اندازی شده است و برخی از برندهای ایرانی که در این مجموعه فعالیت دارند عبارت میباشند از:

  • چم
  • گالری ابریشم
  • برند ایریانو
  • برند کمرون زیگزال
  • فروشگاه وجوه
  • فروشگاه بی شوک
  • طاقه چیان
  • مجموعه کیف و کفش ویزلند

رستوران روکالنژ پارک سنتر

همچنین در پارک سنتر فرمانیه شما میتوانید از رستوران روکالنژ در طبقه 2 هم بازدید نمایید و با منویی از غذاهای خوشمزه اروپایی پذیرایی شوید. این رستوران دارای فضای زیبایی میباشد که از ساعت 13 ظهر الی 11 شب پذیرای مهمانان عزیز خواهد بود. امکان رزرو تلفنی میز، امکان استفاده از اینترنت رایگان، امکان استفاده از پارکینگ مجتمع و ثبت سفارش تلفنی برای مشتریان این رستوران وجود دارد. برخی از غذاهایی که در این رستوران به مشتریان عرضه میشود عبارت میباشد از: هلثی سالاد، املت میگو،سلمن اسکرامبلد کراسان،آووکادو تست، فرنچ تست، سوپ ترافل، بشقاب انگلیسی،چیکن ماشروم و برخی از سالادها مانند کینوا با سلمن ،سالاد آیس برگ، سالاد کینوا گاردن، و ... و انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع سوشی را در این رستوران سفارش دهید.

آدرس پارک سنتر: تهران، چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان 7 (جهانبخش نژاد)، پلاک ۷

نحوه دسترسی به محله فرمانیه

شما میتوانید از اتوبان امام علی و اتوبان ارتش به فرمانیه بروید و همچنین به وسیله بلوار شهید دستواره و خیابان کامرانیه جنوبی که در مجاورت فرمانیه تهران میباشند، به اتوبان صدر دسترسی داشته باشید. اما اگر بخواهید از وسیله نقلیه عمومی استفاده نمایید متروی مستقیم به فرمانیه وجود ندارد و فقط میتوانید از متروی اقدسیه استفاده نمایید و مابقی مسیر تا فرمانیه را با تاکسی طی نمایید. اگر بخواهید از اتوبوس استفاده نمایید هم باید از خطوط اتوبوسرانی و تاکسی به میدان نوبنیاد و همچنین از خطوط اتوبوسرانی از پایانه پارک وی و پایانه تجریش استفاده نمایید.

مجتمع تجاری پارک سنتر واقع در فرمانیه تهران میباشد. این مجتمع که در منطقه 1 شهرداری تهران قرار گرفته است با هدف معرفی برندهای ایرانی تاسیس شد تا بتواند با ایجاد فضایی مدرن به دیده شدن بیشتر این برندها کمک نماید. مجتمع در 9 طبقه با نمایی زیبا و فاخر ساخته شده است و هر روزه پذیرای دوستداران برندهای ایرانی میباشد. با آرزوی موفقیت برای همه کارآفرینان و تولید کنندگان ایرانی.

نظرات
امیرحسین

برند های لباسی که میتونید تو پارک سنتر فرمانیه پیدا کنید خیلی با کیفیت و مد روز طراحی شدن

ارسال نظر