خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج پارامیس فرشته
برج پارامیس فرشته

برج پارامیس فرشته

در این مقاله میخواهیم درباره یکی از برج های معروف فرشته، یعنی برج پارامیس فرشته با شما گفتگو نماییم. .خیابان فرشته در محله لوکس الهیه در منطقه 1 تهران بزرگ است، میتوانید تصور کنید که برج پارامیس، در چه موقعیت مکانی لوکس و مدرنی واقع شده؛ بطور کلی با خرید آپارتمان در فرشته میتوانید سکونت در محله لاکچری را تجربه کنید حال اگر در یکی از برج های این منطقه باشد شما به امکانات رفاهی منحصر بفرد و اختصاصی نیز دسترسی خواهید داشت. برج پارامیس فرشته امکانات بسیاری را در اختیار ساکنین خود قرار داده است.

معرفی برج پارامیس فرشته

پروژه ساخت برج پارامیس در زیربنایی به وسعت 7000 متر کلید خورد؛ این برج که یکی از مدرن ترین برج‌های پایتخت محسوب میشود را دکتر مهدی خرمی روز طراحی نموده و کارفرمای آن هم گروه پارامیس پارک بوده است.

برج پارامیس واقع شده در خیابان فرشته، دارای امکانات بسیار متنوع و طراحی زیبا و چشمگیر است که باعث شده تا به یکی از برج‌های معروف تهران تبدیل شود. معماری جذاب، دکوراسیون و مبلمان مدرن، طراحی زیبای فضای داخلی هم در کنار دیگر عوامل به معروفیت این برج افزوده است.

مشخصات برج پارامیس فرشته

برج پارامیس دارای 13 طبقه میباشد که 10 طبقه آن مسکونی، 2 طبقه پارکینگ و 1 طبقه آن هم لابی میباشد. هر طبقه برج فقط یک واحد را در خود جای داده است که همین موضوع نشانگر متراژ بالای واحدهای آن است.

ارتفاع واحدها 4 متر و متراژ آنها 450 متر مربع است، البته که یک واحد هم پنت هاووس میباشد که دارای وسعت 540 متر مربعی است و دارای شکوه و زیبایی بسیار میباشد.

لابی برج پارامیس دارای 6 متر و نیم ارتفاع و 500 متر مربع مساحت میباشد که در بدو ورود پذیرای بسیار خوبی از ساکنین و مهمانان برج خواهد بود. فضای برج پارامیس بسیار مجلل و لوکس است که چشم هر خریداری را به خود خیره میکند. مطمئنا هزینه سکونت در این برج بسیار بالا خواهد بود و در توان افراد ثروتمند پایتخت میباشد.

امکانات برج پارمیس فرشته

همانطور که گفته شد با خرید واحد در برج پارامیس میتوانید به امکانات اختصاصی دسترسی داشته باشید؛ ازجمله امکانات برج پارامیس فرشته میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • لابی من ۲۴ ساعته
  • لابی به وسعت 500 مترمربع
    • مجهز به روف گاردن لوکس
      • 2 طبقه پارکینگ با ظرفیت 27 خودرو
        • سالن اجتماعات به مساحت 150 متر مربع
          • مجهز به دوربین مدار بسته و آیفون تصویری
  • سالن ورزشی و سالن ماساژ به مساحت 100 متر مربع
  • استخر، سونا و جکوزی و استخر کودک به بزرگی 300 مترمربع

خرید واحد در برج پارامیس فرشته

در این مقاله سعی نمودیم شما مخاطب عزیز را با یکی از برج‌های لاکچری پایتخت، یعنی برج فرشته الهیه آشنا کنیم. در ابتدا توضیحاتی را درباره خیابان فرشته که برج در آن قرار گرفته است خدمتان ارائه دادیم و سپس به سراغ معرفی برج رفتیم. این برج لاکچری یکی از مدرن‌ترین و زیباترین برج‌های پایتخت است که در منطقه 1 تهران وافع شده است. البته که همانطور که در مقاله گفتیم مطمئنا هزینه سکونت در برج پارامیس فرشته بسیار بالاست و برای افراد به اصطلاح مایه دار مناسب است.

ارسال نظر