مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم

محله زعفرانیه محله‌ای مرفه نشین در شمال شهر تهران است که در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع شده؛ ساکنین این محله علاوه بر تجربه سکونت در محله خوش آب و هوا، به بهترین امکانات رفاهی و تفریحی تهران نیز دسترسی خواهند داشت همین امر سبب شده تا بازار خرید ملک در زعفرانیه همواره داغ باشد.

معرفی مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین مراکز خرید است که در زعفرانیه محله مرفه نشین شمال تهران واقع شده است. این مجموعه از معماری منحصر به فردی برخوردار است که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. پالادیوم دارای معماری چند ضلعی است و هر قسمت از چندین طبقه تشکیل شده است، به عنوان مثال، ضلع جنوبی دارای سیزده طبقه، ضلع شمالی با یازده طبقه و شش طبقه زیر زمین است.

مرکز خرید پالادیوم در تهران به عنوان یک مرکز خرید پیشرو در ایران، ، از سال 1393 در محله زعفرانیه فعالیت می کند. این مرکز خرید لوکس با 150 فروشگاه خرده فروشی برندهای مختلف، 25 رستوران (فودکورت، کافی شاپ و ...)، مرکز ورزشی مجلل در طبقه 6 با چشم انداز کل شهر و دیگر امکانات عرضه کننده خدمات گوناگون به مشتریان عزیز است. شما میتوانید با بازید از این مرکز خرید یک روز سرگرم کننده را برای خود و خانواده‌تان بسازید و از اماکن نزدیک به این مرکز خرید دیدن نمایید.

امکانات مجتمع پالادیوم

پالادیوم یک مجتمع تجاری و اداری با 150 واحد می باشد. قسمت تجاری مجتمع با آخرین تکنولوژی طراحی شده است و مهم نیست که چه برندی را جستجو می کنید، به راحتی می توانید هر برندی را در اینجا پیدا کنید. پس از خرید و گشت و گذار، مدتی را در رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مجموعه بگذرانید. حدود 25 رستوران، کافی شاپ و فودکورت وجود دارد که غذاها و نوشیدنی‌ها را با بهترین کیفیت ارائه می کنند. مجموعه ورزشی یکی از امکانات تفریحی این مجموعه است که شامل سالن بدنسازی و استخر با محیطی جذاب می باشد.

بررسی امکانات پالادیوم

دسترسی به پالادیوم با خودرو شخصی

برای رفتن به مرکز خرید پالادیوم با خودرو شخصی، از بزرگراه شهید چمران به خیابان جوانان و سپس میدان الف حرکت نمایید، حالا از میدان الف وارد خیابان مقدس اردبیلی شوید و در این خیابان مرکز خرید پالادیوم را بیابید. خوشبختانه میتوانید از پارکینگ مجموعه برای پارک خودرویتان استفاده نمایید.

آدرس پالادیوم زعفرانیه: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی

دسترسی به پالادیوم با مترو

برای رفتن به پالادیوم با مترو میتوانید از ایستگاه میدان الف خط 218 (پایانه خط معلم – پایانه تجریش) استفاده کنید و با پیاده روی کوتاهی به این مرکز خرید برسید.

مکان های نزدیک به پالادیوم برای بازدید

مجموعه سعدآباد: این مجموعه کاخ تاریخی در فاصله کوتاهی از مرکز خرید پالادیوم، با باغ‌ها و موزه‌های زیبا، نگاهی اجمالی به تاریخ سلطنتی ایران دارد.

بازار تجریش و مسجد امامزاده صالح: این مکان‌ها در نزدیکی یکدیگر قرار گرفته‌اند و تجربه بازار سنتی و بازدید از مکان‌های مذهبی مهم را ارائه می‌دهند.

دربند: یک نقطه توریستی جذاب که به‌خاطر مسیرهای پیاده‌گردی، رستوران‌ها و چایخانه‌هایی که دارد، شناخته می‌شود و تجربه‌ای عالی در فضای باز و محیط طبیعی ارائه می‌دهد.

مجموعه کاخ نیاوران: یکی دیگر از مکان‌های تاریخی که سبک زندگی شاهان ایرانی را به نمایش می‌گذارد، کاخ نیاوران است که دارای باغ‌ها و موزه‌های زیبایی است.

درکه: منطقه‌ای محبوب برای پیاده روی با محیط طبیعی زیبا، رستوران‌های سنتی و فضایی ایده آل برای طبیعت گردی است که میزبان هموطنان عزیز و توریست های دیگر کشورها است.

این جاذبه‌های مجاور مرکز پالادیوم، تجربه‌ای متنوع، از مکان‌های تاریخی و فرهنگی گرفته تا مناظر طبیعی را فراهم می‌کنند و در صورت ترکیب با بازدید از مرکز خرید پالادیوم، یک روز خوب را برایتان ایجاد می‌کنند.

مرکز خرید پالادیوم را میتوانید جدید ترین مرکز خرید در این محله معرفی کرد؛ پالادیوم مناسب آخر هفته ها و تعطیلات تابستانی شما خواهد بود و میتوانید اوقات خوشی را در این مجتمع تجربه کنید. ازجمله دیگر مراکز خرید زعفرانیه میتوان به زعفرانیه پلازا، مجتمع تجاری پارمیس و مجتمع زعفرانیه بامیک اشاره کرد.

نظرات
بهرام

مهم ترین ویژگی پالادیوم پارکینگشه

درسا

اگر رفتید پالادیوم حتما فود کورت هم برین عالیه

زهرا

مرکز تجاری پالادیوم خیلی جنس های گرون اما با کیفیتی داره

ارسال نظر