خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/آشنایی با برج نامبر فایو فرشته
آشنایی با برج نامبر فایو فرشته

آشنایی با برج نامبر فایو فرشته

برج های لوکس تهران
345
0
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

خیابان فرشته تهران یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر تهران می‌باشد که در گذشته از مجموع سه باغ تشکیل شده‌ بود اما اکنون فضای مربوط به باغها اکثراً تبدیل به ساختمان‌های بلند و برج‌های عظیم شده که شکل خیابان را تغییر داده است. هرچند معماران و طراحان سعی بر این داشته‌اند تا شکل اصیل این خیابان را حفظ نمایند و فضای سبز و زیبایی طبیعی آن را محفوظ بدارند. ساکنین این منطقه معمولاً از افراد مرفه و سطح بالای اجتماعی و فرهنگی می‌باشند. ساختمان های مسکونی که در این خیابان واقع شده‌اند؛ با امکانات بسیار خاص و مدرن و معماری منحصر به فرد خود، ظاهر زیبایی به این محله داده‌اند. تمام مزایا این برج سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید آپارتمان در فرشته تهران باشند. برج نامبر فایو فرشته یکی از این سازه های مسکونی مدرن، لوکس و مجهز میباشد.

مجتمع مسکونی نامبرفایو یا شماره 5 الهیه در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با زیربنای 8500 متر مربع در خیابان فرشته احداث شده است. سازنده این برج، آقای مهندس آصفی بوده و آرشیتکت این بنا، جورج دورینگ می‌باشد. ساخت این برج در سال 1396 به پایان رسید و قابل بهره‌برداری گردید.

ویژگی های برج نامبر فایو

برج نامبر فایو در 9 طبقه احداث شده که 6 طبقه آن روی همکف و 2 طبقه زیرزمین را شامل می‌شود. کل این طبقات شامل 12 واحد آپارتمانی مسکونی با متراژهای 250، 400 و 800 متر میباشند. ضمناً هر طبقه از این برج دو واحدی است. این نکته قابل ذکر است که این برج در مجاورت باغ سفارت آلمان قرار دارد که تمامی واحدهای این برج، دارای تراس فوق العاده‌ای هستند که به سمت باغ سفارت باز می‌شود.

این برج دو پنت هاوس در بالای ساختمان، به مساحت 800 متر مربع در نمایی بسیار زیبا و مدرن دارد. تعداد پارکینگ‌های این مجتمع نیز 40 واحد می باشد که به نسبت‌های مختلف بین ساکنین تقسیم شده است. سبک نمای مدرن، طراحی خاص و دقت اجرا سازندگان، این پروژه را به عنوان یکی از بهترین و شاخص‌ترین پروژه‌های منطقه معرفی کرده است. نمای این برج زیبا، تماماً بوسیله سنگ و شیشه کار شده است که به زیبایی آن می‌افزاید.

ویژگی های و امکانات برج نامبر فایول

امکانات برج نامبرفایو

باتوجه به امکاناتی که برج نامبر فایو در اختیار ساکنین خود قرار داده است، آرامش و رفاه برای آنها به ارمغان آورده است؛ ازجمله امکانات برج نامبر فایو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سونا
      • استخر
        • لابی مدرن
      • سالن ورزشی
        • برق اضطراری
          • سالن اجتماعات
            • چیلر و فن کوئل مرکزی
  • سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی

دسترسی برج نامبر فایو فرشته

علاوه بر سفارت آلمان که در مجاورت برج واقع شده است؛ سفارت‌های ترکیه و انگلستان، روسیه و همچنین وزارت امورخارجه ایران نیز در این منطقه قرار دارند. از جمله مکان‌های گردشگری و دیدنی نزدیک به برج نیز می‌توان به موزه عبرت ایران، موزه بانک ملی، موزه جواهرات ملی، عمارت امین السلطان، عمارت مسعودیه و موزه ملی ایران اشاره نمود.

برای رفت و آمد به این منطقه اصلا جای نگرانی نخواهید داشت، چراکه میتوانید از ایستگاه های مترو سعدی، ملت و امام خمینی استفاده کنید؛ همچنین ازجمله خیابان های مهم این منطقه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان نوفل نوشاتو
  • خیابان لاله زار
  • خیابان فردوسی
  • خیابان سعدی
  • خیابان جمهوری

تاریخچه خیابان فرشته

خیابان فرشته، یکی از خیابان‌های قدیمی منطقه الهیه، به حساب می‌آید که به دلیل وجود خیابان‌ها و کوچه باغ‌های متعدد و زیبا و همچنین سرسبزی و آب‌و‌هوای مناسب، محل بسیار ایده‌آل برای سکونت را فراهم آورده است. این خیابان یک منطقه اعیان‌نشین و سطح بالای تهران به شمار می‌رود و به عنوان قلب پنت هاوس‌های تهران از آن نام برده می‌شود.

موقعیت جغرافیایی محله فرشته

خیابان فرشته در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است که از سمت جنوب به پل پارک وی، از غرب به خیابان ولیعصر، از سمت شرق با خیابان شریفی‌منش، بزرگراه صدر و خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه مدرس دسترسی دارد و تا محدوده پل رومی در شرق ادامه پیدا می‌کند. منطقه الهیه به خاطر وجود خیابان فرشته که از اصلی‌ترین خیابان‌های این منطقه به شمار می‌رود، زمانی به نام فرشته شناخته می‌شده است.

در این منطقه و محله لوکس، گران‌قیمت‌ترین مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌های تهران قرار دارند زیرا اهالی این محله معمولاً از افراد مرفه و با درآمد بسیار بالا به حساب می‌آیند. به دلیل وجود سفارت‌خانه در این منطقه نیز، افراد خارجی زیادی در این محدوده رفت‌و‌آمد کرده و ساکن هستند.

به طور مختصر در این مقاله به تاریخچه و معرفی خیابان الهیه و فرشته پرداختیم و برج نامبر فایو فرشته یا برج شماره 5 فرشته را با مشخصات برای شما شرح دادیم؛ چنانچه به دنبال اطلاعات کاملتر و کافی از این منطقه و مناطق مسکونی، خصوصاً اجاره آپارتمان های فرشته هستید، بهتر است با کارشناسان و مشاوران املاک نوبل در تماس باشید تا به فایل کامل از آگهی های املاک فرشته دسترسی داشته باشید.

ارسال نظر