برج نگین بوکان

برج نگین بوکان

مجتمع مسکونی نگین بوکان یکی از ساختمان‌های مدرن در نیاوران است. اگر بخواهیم کمی درباره نیاوران اطلاعات داشته باشیم باید بگوییم که نیاوران محله ای در شمال تهران و منطقه 1 است. این محله از غرب با تجریش، از جنوب با محلات دزاشیب و فرمانیه و کامرانیه، از شمال با رشته کوه‌های  البرز و ارتفاعات کلک چال و از شرق با دارآباد هم مرز است؛ همین موقعیت مکانی سبب شده تا قیمت آپارتمان در نیاوران بسیار بالا باشد و مقصدی برای سرمایه گذاران ملکی قرار بگیرد.

نیاوران دارای جاذبه‌های گردشگری مانند کاخ صاحبقرانیه، کاخ نیاوران، پارک جمشیدیه، پارک نیاوران است. مطمئنا با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات مناسب تفریحی و گردشگری و آب و هوای بسیار خوب قیمت خانه ها در این محله بسیار بالاست. ما در این مقاله میخواهیم درباره مجتمع مسکونی نگین بوکان که در این محله واقع شده است با شما گفتگو نماییم.

آشنایی با مجتمع مسکونی نگین بوکان

این مجتمع مسکونی که در منطقه نیاوران تهران ساخته شده است به شکل برج باغ، در زیربنای کلی ۳۰۹۵۵ مترمربع و با زیربنای مفید ۱۷۳۶۴ مترمربع در 15 طبقه  یعنی 10 طبقه روی همکف و 5 طبقه زیر همکف ساخته شده است.

برج نگین دارای 58 واحد مسکونی و 136 واحد پارکینگ است. برای این مجتمع 3 آسانسور برای رفت و آمد و 1 آسانسور برای جابه جایی وسایل تعبیه شده است.

آشنایی با مجتمع مسکونی نگین بوکان

موقعیت مکانی برج باغ نگین

مجتمع مسکونی نگین بوکان در منطقه 1 و در محله نیاوران قرار دارد. این مجتمع از طریق خیابان کامرانیه به میدان فرمانیه و بزرگراه صدر، از طریق خیابانهای نیاوران و بوکان به میدان تجریش و خیابان شریعتی میرسد.

امکانات مجتمع مسکونی نگین بوکان

در نگاه اول ممکن است تنها ظاهر برج نگین توجه شما را به خود جلب کند اما توجه داشته باشید که این برج امکانات رفاهی بسیاری را در اختیار ساکنین خود فراهم کرده است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سالن سینما
    • سالن اجتماعات
    • سالن ورزش
      • سالن بیلیارد
          • استخر، سونا و جکوزی
  • لابی مبله با 8 متر ارتفاع
    • سیستم سرمایش: چیلر و فن کوئل
    • سیستم گرمایش: دیگ و فن کوئل
    • سیستم آب رسانی مجهز و استاندارد
    • سیستم فاضلاب متصل به فاضلاب شهری
    • سیستم کانال کشی و اگزاست فن مرکزی
      • مجتمع دارای سیستم دوربین مداربسته است
        • سیستم آتش نشانی باکیفیت و استاندارد و ایمن
          • سیستم هوای تازه: کانال کشی و هواساز و ایرواشر مرکزی
  • برق اضطراری دیزل ژنراتور یا موتوربرق با پوشش های استاندارد

در طراحی برج باغ نگین بوکان با به کارگیری گیاهان در بخش های گوناگون ساختمان زیبایی مجتمع چند برابر شده است. طراحی مدرن برای لابی، محوطه سازی، بالکن و روف گاردن همه با استفاده گیاهان زیباتر شده اند. مطمئنا بکارگیری گل و گیاه در ساختمان فضا را برای اهالی آن دلنشین تر و با طراوت تر میکند و روحیه ساکنین را بهبود میبخشد.

خرید واحد در برج نگین بوکان

قیمت واحد در برج نگین

اگر از علاقه مندان به خرید آپارتمان در نیاوران با قصد سکونت و یا حتی سرمایه گذاری هستید، خرید واحد در برج نگین بوکان را به شما پیشنهاد میکنیم؛ باتوجه به امکانات رفاهی که در این مجتمع مسکونی برای ساکنین فراهم شده است، میتوانید تجربه زندگی در محله ای آرام و سرمایه گذاری آینده داری را داشته باشید. قیمت خرید آپارتمان در برج نگین، باتوجه به موقعیت مکانی این برج، امکانات و دسترسی هایی که دارد پایین نبوده؛ برای کسب اطلاعات دقیق درمورد قیمت خرید آپارتمان در این مجتمع، به مشاورین منطقه 1 تهران مراجعه کنید.

دسترسی به محله نیاوران

برای رفتن به نیاوران با مترو میتوانید از نزدیک ترین ایستگاه مترو به آنجا یعنی ایستگاه تجریش استفاده نمایید. همچنین برای استفاده از بی آر تی هم باید از ایستگاه تجریش استفاده نمایید. اگر بخواهید از وسیله نقلیه شخصی برای رفتن به نیاوران استفاده کنید هم میتوانید از اتوبان صدر و خیابان پاسداران برای تردد استفاده نمایید. البته باید این نکته را ذکر کنیم که محله نیاوران مشکل ترافیک زیاد را دارد که گاهی کلافه کننده است.

ما در این مقاله سعی نمودیم اطلاعات مختصر و مفیدی را درباره مجتمع مسکونی بوکان در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهیم. این مجتمع در محله بالا شهر نیاوران قرار گرفته است. مجتمع 15 طبقه دارد و دارای نمایی زیبا و شیک میباشد. اگر قصد سکونت در این مجتمع را دارید و یا به دنیا خرید آپارتمان در فرمانیه هستید، با مشاوران معتبر و حرفه در منطقه 1 تهران در تماس باشید. مشاورین مسکن نوبل میتوانند شما را به خوبی در این زمینه راهنمایی کنند.

ارسال نظر