خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج باغ میلیانا محمودیه
برج باغ میلیانا محمودیه

برج باغ میلیانا محمودیه

برج های لوکس تهران
394
3
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

محمودیه یکی از محله‌های قدیمی شهر تهران است که در منطقه 1 شهرداری واقع شده است. در سال های اخیر این محله به خاطر وجود برج‌های بلند و بزرگ با معماری خاص، به یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران تبدیل شده و خرید آپارتمان در محمودیه ازجمله گزینه های اصلی سرمایه داران بشمار میرود. برج‌های محمودیه از جمله برج‌های لاکچری منطقه یک می‌باشند که در کنار سازه‌های ویلایی، بافت زیبایی را به این محله بخشیده‌اند. این برجها علاوه بر تنوع سازه و طراحی بی‌نظیر، در یکی از بهترین لوکیشن تهران نیز واقع شده‌اند که دارای آب و هوای بسیار مطبوع و مناسب می‌باشد. در این مقاله قصد داریم با برج مهرآفرین یکی از معروف‌ترین برج‌های محمودیه است، بیشتر آشنا شویم.

برج باغ مهرآفرین محمودیه

برج در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در منطقه محمودیه، خیابان "ب" نبش کوی ششم واقع شده است که در زیربنای 35000 متر شامل 24 طبقه مسکونی، 2طبقه لابی، 4 طبقه پارکینگ و یک طبقه فضای سبز طراحی شده و 1300 مترمربع وسعت دارد. این نما به دلیل استفاده از سطح قابل توجه شیشه دارای دید 360 درجه می‌باشد. متراژ واحدهای این برج به سه نوع 400 متری، 450 متری و 975 متری تقسیم‌بندی می‌شوند.

این برج بی‌نظیر، یک طبقه سبز دارد که بین لابی دوم و اولین طبقه مسکونی واقع شده و هدف از ایجاد آن، کشاندن طبیعت و فضای سبز به داخل فضای مسکونی پرتراکم و تلفیق فضای مسکونی با فضای باز و طبیعی می‌باشد. این طبقه برای ورزش و استراحت ساکنین طراحی شده و دارای فضای پیاده‌روی نیز می‌باشد. وجود این طبقه در برج، یکی از ویژگی های خاص مهرآفرین می‌باشد.

امکانات برج باغ مهر آفرین

امکانات برج باغ مهرآفرین محمودیه

از جمله امکانات طبقه لابی می‌توان به فضای نشستن، اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن زیبایی، سینمای خانگی، نمازخانه، فضای فروشگاهی کوچک و مرکز کامپیوتری برای ساکنین اشاره نمود. از دیگر ویژگی های مهر آفرین نیز باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لابی دوبلکس
    • اتاق بازی کودکان
  • 1100 متر فضای سبز
  • استخر، سونا، جکوزی
    • سوپرمارکت و سوپرگل
    • روف گاردن و زمین تنیس
      • محل پذیرش و راهنمایی
  • سالن ورزشی و جاده تندرستی
  • سالن اجتماعات با ظرفیت 250 نفر

لوکیشن برج باغ مهر آفرین محمودیه

برج باغ مهر آفرین به علت موقعیت جغرافیایی خاص خود و واقع شدن در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران که تمام امکانات رفاهی را نیز در مجاورت خود دارد، یکی از بهترین برج‌های مسکونی تهران می‌باشد و به دلیل همین ویژگی های مکانی مهر آفرین توانسته به یکی از پروژه های محبوب تبدیل شود. از آنجاییکه محمودیه به خیابان فرشته و الهیه دسترسی دارد باید گفت، برج باغ مهر آفرین دسترسی آسانی به این محله ها خواهد داشت. چندین سفارت‌خانه نیز در این منطقه وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به سفارتخانه ژاپن و سفارتخانه غنا و سفارتخانه زیمباوه اشاره نمود. ساختمان برج مهرآفرین به بزرگراه شهید چمران دسترسی نزدیکی نیز دارد.

دسترسی های مهر افرین به مراکز رفاهی و تفریحی

دسترسی های برج باغ مهرآفرین

از جمله مراکز تفریحی و گردشگری محدوده برج می‌توان به باغ فردوس، موزه زمان، رصدخانه زعفرانیه، سینماتوگراف، موزه حشره‌شناسی هایک میرزایانس، نمایشگاه بین‌المللی تهران، موزه دکتر حسابی، پینت‌بال آذرخش، موزه هنرهای دینی امام علی(ع) و بوستان باغ ایرانی اشاره نمود.

مراکز خرید مهر آفرین

ساکنین این برج برای دسترسی به مراکز خرید نیز دچار مشکل نیستند چون مرکز خرید پالادیوم که یک مرکز تجاری مدرن و معتبر می‌باشد در نزدیکی برج مهرآفرین واقع شده، همچنین دسترسی به بازار تجریش نیز برای ساکنین برج به راحتی امکان‌پذیر است. هرچند علاوه بر این دو مرکز، فروشگاه ها و مراکز خرید کوچکتری نیز به وفور در اطراف وجود دارد.

رستوران های اطراف مهر آفرین

ساکنین برج مهرآفرین جهت صرف یا سفارش غذا می‌توانند به رستوران‌های بسیاری که در مجاورت برج قرار دارد، مراجعه نمایند که از جمله آنها می‌توان رستوران سبوس، رستوران گیلکی می‌لاکوی، رستوران برزیلی رودیزیو، رستوران کارابو، فودکورت پالادیوم، کافه رستوران ایتالیایی جنارو و کافه رستوران دژاوو را نام برد.

مراکز درمانی مهر آفرین

مراکز درمانی متعددی نیز نظیر، بیمارستان فرمانیه، مرکز ماساژ و اسپا لامر، پژوهشکده گوارش و کبد، بیمارستان و اورژانس آیت‌الله طالقانی، مرکز جامع خدمات ژنتیک دانشگاه، خدمات جامع پرستاری در منزل و مرکز پزشکی هسته ای ولنجک در مجاورت و اطراف برج مهرآفرین محمودیه واقع شده اند.

از نظر رفت‌و‌آمد و حمل‌و‌نقل نیز، ساکنین این منطقه و مجتمع به ایستگاه‌های اتوبوس، محمودیه، پایانه افشار، ایستگاه اتوبوس پمپ بنزین و ایستگاه اتوبوس تابناک دسترسی دارند.

با توجه به امکانات فراوان خدماتی، رفاهی و درمانی اطراف برج و همچنین امکانات فوق لاکچری و مدرن واقع در ساختمان برج مسکونی مهرآفرین محمودیه، واحدهای این ساختمان از قیمت بالا و ویژه ای برخوردارند. که جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید و اجاره می‌توانید به مسکن نوبل مراجعه کنید.

برج باغ مهر آفرین کجاست؟
برج مهر آفرین واقع شده در محله محمودیه، خیابان ب، نبش کوی ششم واقع شده است.
امکانات برج مهر آفرین به چه صورت است؟
برج مهر آفرین را میتوان برجی فول امکانات دانست چراکه کامل ترین امکانات و خدمات رفاهی را میتوانید در این برج مشاهده کنید. ازجمله امکانات برج مهر آفرین میتوان به سالن ورزشی و جاده تندرستی، استخر، روف گاردن، زمین تنیس و سالن اجتماعات اشاره کرد.
نظرات
دینا

مهر آفرین واقعا فول امکاناته

امید

برج لیلیانا پالاس همون برج مهر آفرینه فکر کنم

تینا

مهر آفرین واقعا خفن و شیکه

ارسال نظر