خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج هرمس و معماری آن
برج هرمس و معماری آن

برج هرمس و معماری آن

برج های لوکس تهران
293
0
۱۴۰۲/۱۱/۲۴

این روزها برج های لوکس با طراحی های بسیار حرفه ای و امکانات و تجهیزات بالا و با کیفیت در بهترین نقطه های تهران قرار گرفته و تعداد افرادی که به دنبال خرید واحد های مسکونی لوکس با امکانات عالی هستند نیز روزانه افزایش می یابد. یکی از منطقه هایی که میتوانید برج های مدرن و امروزی بسیاری را مشاهده کنید، خیابان فرشته است. برج هرمس نیز یکی از برج های معروف و محبوب واقع شده در این خیابان میباشد. وجود این برج باغ ها سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید آپارتمان در فرشته باشند تا بتوانند سکونت در محله ای دنج، لوکس و آرام را تجربه کنند.

برج هرمس فرشته

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی دیگر از مجلل ترین و لوکس ترین برج های تهران آشنا کنیم. برج هرمس فرشته که می توان گفت در یکی از بهترین منطقه های تهران بنا شده 6000 متر مربع مساحت دارد و 4000 متر دیگر آن شامل فضای سبز برای استراحت و تفریح می باشد.

برج هرمس کجاست؟

برج هرمس در تقاطع خیابان نمازی و کوهیار فرشته قرار گرفته که به بزرگراه شهید چمران و مدرس و خیابان ولیعصر دسترسی دارد. مراکز خرید و بهترین رستوران ها در اطراف برج هرمس قرار دارند که ازجمله مزایا سکونت در این برج بشمار میروند و رفاه ساکنین را فراهم کرده است.

تعداد طبقات برج هرمس

برج هرمس فرشته شامل 27 طبقه می باشد که 6 طبقه ی آن در تراز منفی و یک طبقه در همکف و 20 طبقه ی دیگر آن نیز روی همکف ساخته شده است و در مجموع این برج 27 طبقه ای، 70 واحد لوکس و دلباز با متراژهای 420، 490 و 925 متری در خود جای داده است. متراژ های بالا برج باغ هرمس یکی دیگر از ویژگی های این برج بشمار میرود.

آشنایی با برج هرمس

امکانات و تجهیزاتی که در هر واحد از این برج تعبیه شده نیز دارای بهترین برندها و خاص ترین ترکیب و طراحی می باشند. ارتفاع 13 طبقه اول واحد ها 4 متر و 7 طبقه ی بعدی آن نیز 4.40 متر است. همچنین ارتفاع کل ساختمان 121 متر می باشد که 21 متر آن زیر زمین و 100 متر دیگر آن روی زمین ساخته شده است. ارتفاع پارکینگ این برج هم به 3.20 متر می رسد.

برج هرمس فرشته به طور کلی دارای 4 آسانسور بسیار بزرگ می باشد که می توان به راحتی درون آنها برانکارد قرار داد که از بهترین برندهای معتبر خارجی تولید شده اند؛ 2 آسانسور این مجتمع 27 طبقه ای مجهز به سیستم آتشنشان می باشد که در مواقع اضطراری و آتش سوزی می توان از این 2 آسانسور استفاده نمود. همچنین این آسانسورها از طبقه ی منفی تا بالاترین قسمت که همان بام مجتمع می باشد نیز حرکت می کنند.

امکانات برج هرمس فرشته

امکانات برج هرمس فرشته

در برج باغ فرشته، سالنی به مساحت 380 متر به عنوان سالن اجتماعات و همچنین سالن هایی برای ورزش طراحی شده است. در بالای طبقه ی 27، فضایی به مساحت 612 متر مربع وجود دارد که می توان ساکنان این برج را برای استراحت و یا استشمام هوای مطبوع و خنک به همراه نوشیدن چای دعوت کند. این ساختمان 27 طبقه قسمت هایی شامل:

  • لابی
  • سالن اجتماعات
  • آسانسور
  • استخر
  • فضای ورزشی
  • پشت بام

مشاع هستند. در قسمت لابی ساختمان هرمس فضایی کاملا آرام و دلنشین برای گفت وگو های رسمی و یا دوستانه قرار گرفته است. پنجره های تمام قد آن سبب شده تا به راحتی بتوانید به فضای سبز و محیط بیرونی ساختمان چشم انداز داشته باشید.

نمای داخلی برج هرمس فرشته

عایق صوتی برج هرمس

برج هرمس فرشته دارای عایق صورتی و حرارتی نیز میباشد، به این صورت که بین طبقات آن سقف کامپوزیت به همراه دال بتونی استفاده شده تا صداهای طبقات را تا حد خیلی زیادی کاهش دهد. همچنین وجود عایق های صوتی با بهترین برند می تواند بلند ترین صداها را برای ساکنین طبقات دیگر به صفر برساند.

در قسمت کف سالن ها از سنگ های بسیار با کیفیت که شامل سنگ ویتنام، یونان ، مایا و ... می باشد نیز استفاده کرده اند. کف اتاق ها با موکت های پرزدار بسیار زیبا پر شده است. دیوارها از ترکیب کاغذ دیواری و رنگ زیبایی خود را نشان می دهند.

شیرآلات و کابینت های هرمس

شیرآلات مورد استفاده در سرویس بهداشتی و همچنین آشپزخانه از برند معتبر درجه یک خارجی می باشد. تمامی کابینت ها به همراه کمد های دیواری از ترکیب چوب و MDF با یراق های خارجی تهیه شده اند. لازم به ذکر است بدانید تمامی واحد ها دارای مطبخ و اتاق خواب مستر هستند. دوربین های مدار بسته نیز برای بالا بردن امنیت ساختمان در این برج زیبا نصب شده اند.

مکان های تفریحی اطراف برج هرمس

با سکونت در برج باغ هرمس، علاوه بر استفاده از امکانات این برج، میتوانید از امکاناتی که در اطراف برج قرار دارد نیز بهره مند شوید:

  • پارک نمازی
  • سام کافه
  • مجموعه ورزشی تلاش
  • مجموعه b2 فیتنس

برج هرمس فرشته انتخابی بسیار ناب برای تمام افرادی که مشکل پسند هستند و با وسواس بالایی محل زندگی خود را انتخاب می کنند، می باشد چرا که با وجود طراحی های بسیار جذاب و چشمگیر و همچنین امکانات و تجهیزات به روز با بهترین برندها هیچ جایی برای تردید در انتخاب باقی نمی گذارند.

ارسال نظر