خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج باغ فرشته پالاس
برج باغ فرشته پالاس

برج باغ فرشته پالاس

برج باغ فرشته پالاس یکی از بناهای لوکس و زیبا در منطقه 1 تهران است که بسیاری از افراد را ترغیب به خرید آپارتمان در فرشته تهران کرده است. این مجتمع مسکونی دارای واحدهای متعددی با متراژ های متفاوت در 10 تیپ مختلف می‌باشد. هر یک از واحد ها امکانات جذابی دارند و برای سکونت توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. برج باغ فرشته پالاس یکی از زیبا ترین بنا های موجود در منطقه خود نیز بشمار میرود. لذا رقابت برای سکونت در این مجتمع نیز مانند موارد مشابه آن بالا است.

آشنایی با برج باغ فرشته پالاس تهران

نگاهی دقیق تر به برج باغ فرشته پالاس

مجتمع مسکونی برج باغ فرشته پالاس (FERESHTEH PALACE) با زیربنایی بالغ بر 10400 مترمربع و سطح اشغال تقریبی 3000 مترمربع، توسط شرکت شایگان ساخته شده است. این مجتمع شامل سه برج متصل به هم می‌باشد و از امکانات مدرن و لوکسی برخوردار است که زندگی را برای ساکنان آن راحت و لذت بخش می‌کند. این مجموعه مسکونی با 16 طبقه و 114 واحد مسکونی، از طبقه همکف تا طبقه 11 (Penthouse)، شامل:

  • 8 دستگاه آپارتمان در طبقه همکف
  • 100 دستگاه آپارتمان در 10 طبقات تیپ
  • 6 دستگاه آپارتمان در طبقه 11

است. این تنوع در واحدهای مسکونی، این مجموعه را به یک گزینه محبوب برای افراد با هر سلیقه ای که به دنبال خرید یا اجاره مسکن هستند، تبدیل کرده است.

مجتمع فرشته پالاس با معماری مدرن و امکانات سوپر لوکس، در بهترین قسمت خیابان فرشته و منطقه الهیه واقع شده است. این مجموعه دارای 2 ورودی اصلی از خیابان‌های فرشته و آقابزرگی است که دسترسی آسانی به خیابان‌های ولیعصر، شریعتی و اتوبان مدرس را فراهم می‌کند. همچنین دو دسترسی دیگر نیز در خیابان‌های کامران و افشار وجود دارد که در شرایط خاص می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. این موقعیت جغرافیایی ویژه به مجتمع فرشته پالاس ارزش و منحصر به فردی بخشیده است و امکانات ارزشمند آن را به یک انتخاب عالی برای زندگی و سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

دسترسی به برج باغ فرشته پالاس

این مجتمع دسترسی مستقیمی به خیابان فرشته تهران دارد و از منحصر بفردترین برج های فرشته بشمار میرود. از طرفی نیز در عمق 100 متری این خیابان بنا شده و یک دسترسی فرعی از طریق کوچه باغ اختصاصی مجتمع نیز دارد. عبور از این دسترسی فرعی حسی تکرار ناپذیر را برای ساکنین و مراجعه کنندگان به ارمغان می‌آورد. مجتمع فرشته پالاس دارای دسترسی های فعال و جداسازی مسیر تردد اتومبیل های مهمان و ساکنین است، همچنین فضای مانوری عریض در رمپ‌ها و راهروهای پارکینگ نیز از ویژگی‌های جذاب این مجموعه است. این مجتمع از هر لحاظ شرایطی استثنایی و تکرار نشدنی دارد و می‌تواند به عنوان یک محک برای سایر مجتمع‌ها مطرح شود.

تاریخچه خیابان فرشته

الهيه یکی از محله‌های با قدمت و معروف تهران است که قدمت آن به دوره‌های قدیمی باز می‌گردد. در ابتدا این منطقه با نام "خور آذین" شناخته می‌شد و اراضی آن متعلق به عزت الدوله، همسر امین الدوله بود. پس از مدتی اراضی این منطقه توسط میرزا جعفر حکیم الهی خریداری شد و آبادانی در آن آغاز شد. از آن پس، نام محله از "خور آذین" به "الهیه" تغییر یافت. خیابان فرشته یکی از خیابان‌های زیبا و دل‌انگیز منطقه‌ی قدیمی الهیه است. این خیابان به دلیل سرسبزی و زیبایی‌های طبیعی که احاطه‌اش کرده، برای ساکنان منطقه یک مکان ایده‌آل برای زندگی فراهم کرده است. با درختان سرسبز و خیابان‌های کوچک و دنج، خیابان فرشته احساس آرامش را به ساکنان و بازدیدکنندگان خود می‌دهد.

امکانات برج باغ فرشته پالاس

ویژگی های مجتمع برج باغ فرشته پالاس

مجتمع فرشته پالاس دارای فضای سبز اختصاصی و جذابی است؛ وجود چنین فضای سبزی باعث سلامتی و شادابی در روحیه ساکنان این بنا می‌شود. یکی از ویژگی‌های دیگر این بنا، طراحی و مهندسی آن است؛ در واقع در ساخت این بنا از دانش معماری روز دنیا بهره گرفته شده و این ویژگی، برج باغ فرشته پالاس را منحصر به فردتر می‌کند. سازندگان این ساختمان تلاش کرده اند که آن را به کمک تکنولوژی موجود به یک بنای دوستدار محیط زیست تبدیل کنند. به اختصار به این نوع ساختمان های دوستدار محیط زیست ساختمان سبز نیز می‌گویند.

برند گویس (GEWISS) ایتالیا به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه ساختمان‌های هوشمند شناخته می‌شود. این برند با استفاده از استانداردهای اروپایی KNX، به طور مداوم در تحقیق و توسعه سیستم‌های هوشمند برای ساختمان‌ها مشغول است. انتخاب این برند برای هوشمندسازی مجتمع، نشان از تکنولوژی مدرن و کیفیت بالای سیستم های برج باغ فرشته پالاس دارد و می‌تواند به بهبود عملکرد و کارایی مجتمع کمک کند. شایان ذکر است که مجتمع فرشته پالاس نیز از این تکنولوژی بهره گرفته است. نا گفته نماند که این ساختمان از سرانه مشاعات بالا و پارکینگ مهمان برای آسایش هر چه بیشتر مراجعه کنندگان برخوردار است.

متراژ و نقشه برج باغ فرشته پالاس

مجتمع مسکونی برج باغ فرشته پالاس با 10 تیپ نقشه در طبقات 1 تا 10 و با متراژهایی از 158 تا 356 مترمربع و در طبقه آخر با متراژهایی از 296 تا 642 مترمربع آماده پاسخگویی به هر نوع سلیقه‌ای می‌باشد. این مجتمع با انواع مساحت‌ها و نقشه‌ها، امکان انتخاب مناسب‌ترین واحد مسکونی را برای هر فرد فراهم می‌کند. همچنین با امکانات و تجهیزات مدرن، این مجتمع از نگهداری و زندگی راحت و لذت بخش برای ساکنان خود اطمینان می‌دهد.

شایان ذکر است که طبقات آخر این بنا به صورت پنت هاوس می‌باشد. متقاضیان اقامت در این طبقات اغلب کسانی هستند که علاقه بیشتری به طبقات تک واحدی دارند. همچنین نورگیری این طبقات بسیار بهینه تر است. نورگیری عالی در کنار متراژ بالا می‌تواند جلوه زیبایی به منزل دهد. وجود امکانات و ویژگی های متعدد در طبقات آخر برج باغ فرشته پالاس باعث شده تا قیمت این واحد ها نسبت به سایرین کمی بیشتر شود.

برج باغ فرشته پالاس یکی از جذاب‌ترین سازه‌های موجود در منطقه 1 تهران به شمار می‌رود. این ساختمان به پشتوانه امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته نگاه‌های بسیاری را به خود جذب کند. این سازه زیبا موقعیت مکانی جالبی دارد و دسترسی های آن به صورتی است که ساکنین بتوانند از بهترین مسیر ها به مقصد خود برسند. برج باغ فرشته پالاس از متریال مرغوب و با مهندسی بروز ساخته شده است. لذا ساکنین آن می‌توانند خیال خود را از این بابت راحت بدانند. توصیه می‌شود در صورتی که در الهیه تهران کاری داشتید از دیدن این سازه جذاب نیز لذت ببرید.

نظرات
شاهد

خیلی خفن بود از برج های خیلی خوب الهیه هست، اگر قیمت آپارتمان ها و واحد هاش رو هم بذارید خیلی ممنون میشم متری چند تومن هست؟

ارسال نظر