خانه/وبلاگ/گردشگری محله های تهران/باشگاه های منطقه یک تهران
باشگاه های منطقه یک تهران

باشگاه های منطقه یک تهران

باشگاه های منطقه ۱

به دست آوردن اطلاعات درباره‌ی نزدیک‌ترین باشگاه‌های محل سکونت و یا کار و تحصیل به شما اجازه می‌دهد مدیریت زمان بهتری داشته باشید و از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنید. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین باشگاه‌های منطقه یک تهران می‍پردازیم.

بهترین باشگاه های منطقه 1 تهران

باشگاه ورزشی موج

این باشگاه در نزدیکی فرمانیه غربی و اندرزگو و در خیابان جباریان قرار دارد. باشگاه ورزشی موج، دارای ست کامل دستگاه‌های بدنسازی، طناب صعود، وزنه آزاد، بتل روپ، کتل بل، ایستگاه های هوازی متعدد و کادر مربیان باتجربه می باشد که می‌توانند در زمینه برنامه ریزی تمرینی و تغذیه و همچنین ارائه خدمات خصوصی به شما کمک کنند. باشگاه موج دارای دیواره سنگنوردی بولدر و سیستم تمرینی سنگنوردی هم است.

باشگاه ورزشی جوان

باشگاه ورزشی جوان در خیابان نیاوران و نزدیک منطقه دزاشیب قرار دارد. این باشگاه سال‌ها در زمینه رشته‌های بدنسازی، تناسب اندام و فیتنس در کنار ورزشکاران بوده است. در این باشگاه، می توانید از خدمات برنامه ریزی تمرینی، مربی خصوصی، رژیم لاغری و چاقی و ... استفاده کنید.

باشگاه ورزشی ضربان

باشگاه ضربان بین منطقه فرمانیه و نیاوران، در نزدیکی سه راه دزاشیب و در خیابان عمار قرار دارد. از جمله خدمات باشگاه ضربان می توان به بدنسازی، کراس فیت، تی آر ایکس، برنامه ریزی تمرینی و برنامه ریزی تغذیه اشاره کرد. این باشگاه مخصوص آقایان است.

باشگاه ورزشی پاد

این باشگاه در نزدیکی پارک مهر و محله آبکوه واقع شده است. این باشگاه به ارائه خدماتی چون بدنسازی، تمرینات هوازی، پیلاتس، حرکات اصلاحی، ورزش های رزمی و یوگا در فضایی مطلوب می‌پردازد.

باشگاه تن ورز سه راه اقدسیه

باشگاه ورزشی تن ورز

باشگاه تن ورز پایین تر از پارک نیاوران و سه راه اقدسیه، جنب بانک ایران زمین واقع شده است. از جمله ورزش‌هایی که این باشگاه پوشش میدهد به بدنسازی، اسپینینگ، فیتنس، ایروبیک می‌توان اشاره کرد.

باشگاه یاس

باشگاه ورزشی یاس در خیابان فیضیه نیاوران و خیابان منظریه می باشد. ورزش هایی که در باشگاه یاس ارائه می‌شود می‌توان به یوگا، کیک بوکس، فانکشنال، بدنسازی، زومبا، فیتنس اشاره کرد.

باشگاه ورزشی شاین

باشگاه ورزشی شاین در خیابان فرمانیه، روبروی خیابان جباریان واقع شده است. این باشگاه مخصوص بانوان است. ورزش های بدنسازی، فیتنس و ایروبیک به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی در این باشگاه ارائه می‌شوند.

باشگاه آفتاب

مجموعه آفتاب در خیابان لواسانی غربی و نزدیکی پاساژ آریا قرار دارد. از جمله امکانات این باشگاه می توان به استخر روباز تابستانی، سونا خشک، استخر کودک، بدنسازی اشاره کرد.

باشگاه اکسیژن پرو

این باشگاه ورزشی، در خیابان جماران، نبش برادران سبزی و مرکز خرید جم سنتر قرار دارد. این باشگاه خدماتی در زمینه رشته‌های بدنسازی و فیتنس ارائه می‌دهد و همچنین می توانید از رژیم غذایی و ماساژ این مجموعه هم استفاده کنید.

باشگاه ورزشی شهدای نیاوران

سالن بدنسازي شهداي نياوران با تجهيزات ورزشي و فضاي مناسب در مجموعه ورزشي شهداي نياوران قرار دارد. اين سالن بدنسازی تحت نظر سازمان ورزش شهرداري تهران قرار دارد.

باشگاه ورزشی نسیم

باشگاه ورزشی نسیم

باشگاه نسیم در نیاوران و بالاتر از میدان دارآباد، خیابان دارآباد واقع شده است. شما می توانید در باشگاه نیسم در زمینه بدنسازی، ورزش بارداری، تی آر ایکس، پیلاتس و سایر موارد به فعالیت بپردازید.

باشگاه ورزشی دختران اسپین

باشگاه ورزشی اسپین در منطقه دارآباد و نزدیکی کاشانک نیاوران قرار دارد. باشگاه اسپین بیشتر در زمینه ورزش ژیمناستیک فعالیت دارد و از رشته‌های آن به ژیمناستیک هنری کلاسیک، ژیمناستیک تخصصی، باراسل، ریتمیک، بدنسازی و کراس فیت کودکان می توان اشاره کرد.

باشگاه ورزشی کربن

باشگاه ورزشی کربن در نیاوران، خیابان صادقی قمی در خیابان مرجان قرار دارد. این باشگاه مخصوص بانوان است و در زمینه رشته های فیتنس، تی آر ایکس، لاغری، ورزش بارداری، با مربیان با سابقه و باتجربه در حال فعالیت است.

باشگاه بیلیارد شاهانی

این باشگاه در خیابان پاسداران واقع شده است و نزدیک ترین باشگاه در این رشته ورزشی به خیابان اندرزگو است. این باشگاه دارای میزهای اسنوکر و ایت با کیفیت عالی است. در این باشگاه می‌توانید اقدام به یادگیری و آموزش رشته بیلیارد کنید.

در دنیای مدرن، ورزش همیشه یکی از راه‌های حفظ سلامتی و تناسب اندام و دوری از بیماری است. یافتن باشگاه مناسب همراه با ورزش دلخواه و دسترسی آسان از دغدغه‌های اصلی افراد است؛ زیرا در دنیای پرسرعت استفاده مناسب از زمان حرف اول زندگی است.

نظرات
میلاد

ورزشگاه یاس به شدت پیشنهاد میشه

نرگس

باشگاه اسپین نیاوران خیلی برای دخترا مناسبه همه امکاناتی هم داره

علیرضا

واقعا منطقه یک حتی باشگاه هاش هم بهترینه

ارسال نظر