مرکز تجاری دیاموند

مرکز تجاری دیاموند

مرکز تجاری دایموند زعفرانیه

شما چقدر مرکز تجاری دایموند را میشناسید؟ ما در این مطلب میخواهیم شما را با این مجتمع تجاری واقع در زعفرانیه تهران آشنا نماییم. ابتدا توضیحاتی را پیرامون زعفرانیه را خدمتتان عرض میکنیم و سپس درباره مرکز تجاری دایموند زعفرانیه اطلاعاتی را به شما ارائه میدهیم.

زعفرانیه در کنار ارتفاعات توچال قرار دارد. این محله از شرق به تجریش، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه و از غرب به رودخانه ولنجک متصل می شود. از خیابان ها و میادین مهم زعفرانیه میتوان به این موارد اشاره نمود: خیابان زعفرانیه، میدان الف، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف، خیابان آصف و میدان آصف. زعفرانیه از محله‌های گران قیمت و لاکچری پایتخت محسوب میشود که محل زندگی افراد ثروتمند و سرمایه دار میباشد.

معرفی مجتمع تجاری دایموند زعفرانیه

مجتمع تجاری دایموند دارای 10 طبقه است که با محیطی مدرن و زیبا و نمایی جذاب و شیک پذیرای مشتریان عزیز است. از این 10 طبقه، 3 طبقه تجاری است و 50 واحد تجاری را دارد و 6 طبقه پارکینگ با ظرفیت 200 خودرو هم برای این مجتمع در نظر گرفته شده است. 1 طبقه باقی مانده مجتمع تجاری دایموند هم روف گاردن و رستوران این مجموعه را تشکیل میدهد.

ویژگی های مجتمع دایموند زعفرانیه

همه واحدهای مجتمع دایموند، دارای فن کویل بوده و گرمایش و سرمایش به صورت مرکزی توسط بهترین برند های موجود چیلر(چیلر‌های ایتالیایی) تامین میشود به علاوه اینکه به کار گیری هواسازها در همه مجتمع فضا و هوایی مطبوع را ایجاد می کنند. ازجمله دیگر ویژگی های مرکز خرید دایموند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 6طبقه پارکینگ (200 واحد)
  • 3طبقه تجاری (50 واحد)
  • فودکورت، رستوران و روف گاردن
  • پارکینگ مجهز با ظرفیت بالا
  • طراحی خاص و زیبای ظاهری مجتمع
  • آسانسور و پله برقی استفاده شده از بهترین برندها
  • دید بسیار خوب فودکورت و رستوران به کوهستان و شهر
  • دسترسی مناسب از خیابان مقدس اردبیلی و خیابان ولیعصر
  • بهره مندی از امکانات تبلیغی محیطی در یکی از لوکس ترین مناطق تجاری ایران

موقعیت مکان دایموند زعفرانیه

این مجتمع تجاری در یکی از گرانترین محله‌های پایتخت یعنی زعفرانیه واقع شده است. خیابان مقدس اردبیلی که ازجمله خیابان های اصلی منطقه 1 بشمار میرود، درست همان خیابانی است که دایموند در آن واقع شده است و دسترسی مناسبی به دیگر نقاط محله زعفرانیه دارد.

این مجتمع دارای نمایی لوکس و زیبا است که چشم هر بیننده‌ای را خیره میکند. معماری مجتمع تجاری دایموند حقیقتا دلنشین و لاکچری است. البته احتمالا با توجه به محل قرار گرفتن مجتمع در بالا شهر تهران، اجناسی که در این مجتمع عرضه میشوند هم، از قیمت بالایی برخوردار میباشند. این مجتمع در نزدیکی مرکز خرید پلازا زعفرانیه، عمارت باغ فردوس و موزه تماشاگه زمان واقع شده است و شما میتوانید از این مراکز هم علاوه بر مجتمع تجاری دایموند دیدن نمایید.

آدرس مجتمع تجاری دایموند زعفرانیه: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پلاک 8

دسترسی به زعفرانیه

کسانی که با خودروی شخصی تردد می کنند، می توانند از طریق بزرگراه مدرس و بزرگراه چمران خود را به زعفرانیه برسانند. اگر میخواهید با وسایل نقلیه عمومی به زعفرانیه بروید میتوانید از نزدیک‌ترین خط مترو به زعفرانیه یعنی مترو تجریش استفاده نمایید. همچنین از خطوط تاکسی رانی تجریش و ولنجک هم می توانید برای تردد استفاده کنید. استفاده از اتوبوس های بی آر تی خیابان ولیعصر هم برای رفتن به زعفرانیه توصیه میشود. در مجموع شما میتوانید با رساندن خود به میدان تجریش به سهولت خود را به زعفرانیه برسانید. لازم به ذکر است که، خرید آپارتمان در زعفرانیه به افرادی که به سکونت در محله ای دنج را ترجیح میدهند بسیار توصیه میشود.

ارسال نظر