اطلس مال نیاوران

اطلس مال نیاوران

اطلس مال در منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد و یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در پایتخت می باشد. ما قصد داریم در این مطلب شما را با این مرکز خرید مدرن که در نیاوران تهران واقع شده است آشنا نماییم. مالکیت این مجموعه برای شرکت باغ فردوس ایرانیان است و سازنده آن شرکت ایرانیان اطلس بوده است. مخاطب عزیز، از همراهی شما تا پایان این مطلب بسیار خرسندیم.

اگر بخواهیم کمی درباره نیاوران صحبت کنیم، باید خدمت شما مخاطب عزیز عرض نماییم که، نیاوران از مناطق خوش آب و هوای تهران است که آثار تاریخی و گردشگری نیز در آن به چشم میخورد. کاخ نیاوران و کاخ سعد آباد از مراکز گردشگری نیاوران محسوب میشوند.

معرفی مرکز خرید اطلس مال نیاوران

این مجتمع‌ تجاری و اداری در شمال تهران قرار دارد و به دلیل موقعیت خوب و دسترسی مناسبی که دارد توانسته مشتریان فراوانی را جذب خود نماید. اطلس مال نیاوران در زمینی 11 هزار متر مربعی و در 19 طبقه ساخته شد. اطلس مال دارای 8 طبقه اداری با 220 واحد، 4 طبقه تجاری با 330 واحد، 6 طبقه پارکینگ با ظرفیت 1400 خودرو و 1 طبقه فودکورت میباشد.

معماری اطلس مال

اگر بخواهیم درباره ظاهر اطلس مال صحبت نماییم، باید بگوییم که این مرکز خرید دارای ظاهری قوسی شکل که از شیشه تشکیل شده است میباشد. از دیگر خصوصیات این مرکز خرید مدرن، بکارگیری سیستم مدیریت هوشمند در آن میباشد. مزیت این سیستم این است که سیستم اطفا حریق، تهویه هوا، دوربین مدار بسته و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به وسیله یک کامپیوتر مرکزی مدیریت میشوند. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز اطلس مال، استفاده از مصالح و متریال دوستدار محیط زیست در ساخت آن میباشد.

شما با بازدید از این مرکز خرید میتوانید انواع کالا‌ها و اجناس مثل لوازم خانگی، زیور الات، پوشاک، خوراک و ... را از بهترین و مشهورترین برند‌ها خرید نمایید. البته مطمئنا قیمت این کالاهای برند ارزان نخواهد بود، اما کیفیت آنها بسیار بالا خواهد بود.

معماری داخلی اطلس مال و بررسی طبقات آن

امکانات و خدمات اطلس مال تهران

اطلس مال نیاوران علاوه بر آنکه دارای واحدهای تجاری برای رفع نیازهای افراد است، دارای امکانات دیگری نیز میباشد. برخی از آنها شامل نمازخانه، سالن ورزشی، سالن همایش میباشند؛ در ادامه به دیگر خدمات و امکانات اطلس مال اشاره کرده ایم.

آسانسورهای پانوراما

خوشبختانه برای رفاه حال مشتریان عزیز، مجموعه اطلس مال دارای ۲۵ آسانسور میباشد که ۴ دستگاه از آنها آسانسور شیشه‌ای یا پانوراما است که زیبایی فضای داخلی این مجتمع را چند برابر کرده است.

فودکورت اطلس مال

فودکورت اطلس مال در طبقه 2 آن قرار دارد و مساحت آن در حدود 5 هزار متر مربع میباشد و شما میتوانید از سفارش منوی خوشمزه آن لذت ببرید. این فودکورت دارای 2000 متر فضای تراس نیز میباشد که علاقه مندان به فضای باز میتوانند از این تراس زیبا برای سرو غذا استفاده نمایند. شهربازی کودکان هم در کنار این فودکورت قرار دارد که محیطی مناسب برای تفریح کودکان است.

پارکینگ اطلس مال

یکی از دغدغه‌های مراجعه کنندگان به مراکز خرید در شهرهای بزرگ مثل تهران، جای پارک خودرو است. خوشبختانه مرکز خرید اطلس مال دارای پارکینگی در 6 طبقه و ظرفیت 1400 خودرو میباشد که ظرفیت و مزیت بسیار خوبی برای یک مرکز خرید محسوب میشود. پس شما میتوانید با خیال اسوده تری به این مرکز خرید مراجعه نموده و دغدغه ای برای پارک خودرویتان نداشته باشید.

دسترسی به اطلس مال

دسترسی به اطلس مال

اگر بخواهید از وسیله نقلیه شخصی برای رفتن به اطلس مال نیاوران اقدام نمایید باید از یکی از مسیرها، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه صدر بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه امام علی(ع) به سمت نیاوران حرکت نمایید.

نزدیک ترین مترو به اطلس مال نیاوران کدام است؟ برای رفتن به اطلس مال با وسیله نقلیه عمومی، شما میتوانید از ایستگاه اتوبوس سه ‌راه اقدسیه و ایستگاه مترو نوبنیاد استفاده نمایید و بعد از یک پیاده روی کوتاه خود را به اطلس مال برسانید.

ما در این مطلب درباره یکی از مراکز خرید تهران، مرکز خرید اطلس مال نیاوران با شما دوست عزیز صحبت نمودیم. بعد از بررسی نحوه دسترسی به معرفی کوتاه این مرکز خرید و امکانات اطلس مال پرداختیم. شما میتوانید در هفت روز هفته از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح الی 10 شب از این مجموعه دیدن نمایید. البته حتما میدانید که واحد‌های اداری زودتر از واحدهای تجاری و فودکورت مجموعه شروع به کار میکنند.

نظرات
کیمیا

دسترسی به اطلس مال نیاوران خیلی راحت و سرراسته اگر با ماشین میرید خیالتون بابت جا پارک راحت باشه

ارسال نظر