خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج آسمان فرمانیه
برج آسمان فرمانیه

برج آسمان فرمانیه

برج آسمان فرمانیه

در این مقاله میخواهیم با شما مخاطب عزیز درباره یکی از برج‌های فرمانیه، یعنی برج آسمان فرمانیه صحبت نماییم. محله فرمانیه محله ای اعیان نشین در شمال پایتخت است که دارای برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی لوکس زیادی است. برج آسمان نیز ازجمله برج های لوکس این محله بشمار میرود که در موقعیت مکانی بسیار مناسب با معماری منحصر بفرد میدرخشد.

متراژ برج آسمان فرمانیه

برج آسمان فرمانیه در زمینی به وسعت 5500 متر مربع و در 37 طبقه ساخته شد. این برج که دارای ارتفاع بیش از 100 متر است، 104 واحد مسکونی و تجاری است. برج آسمان، دومین برج بلند پایتخت محسوب میشود که در خیابان بوستان محله فرمانیه واقع شده است. برج آسمان دارای یک مجتمع اداری نیز میباشد که یکی از 5 مجتمع اداری در محله فرمانیه بشمار میرود. تنوع متراژ سبب شده تا برج آسمان به یکی از مقاصد سرمایه گذاران برای خرید آپارتمان در فرمانیه تبدیل شود.

امکانات برج آسمان

برج آسمان امکانات رفاهی بسیار مناسبی را در اختیار ساکنین قرار داده است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سالن کتابخانه
      • سالن ماساژ
  • لابی 24 ساعته
  • سالن کنفرانس
    • سالن اجتماعات
    • شوتینگ زباله
  • استخر، سونا و جکوزی
  • جایگاه فرود هلیکوپتر
  • امکانات و تجهیزات ورزشی
    • سیستم گرمایش و سرمایش پیشرفته

موقعیت مکانی برج آسمان

مجتمع اداری برج آسمان در نزدیکی مرکز درمانی بیمارستان فرمانیه، مرکز خرید کوهستان، مرکز خرید آرتمیس و همچنین تالار فرمانیه، سفارت کشور سوئد، رستوران بانک ملت فرمانیه واقع شده است. بدون تردید برج آسمان فرمانیه یکی از زیباترین و مدرن ترین برج های پایتخت است. برای اطلاع شما مخاطب عزیز باید عرض کنیم که شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این برج واقع شده است.

موقعیت مکانی فرمانیه

فرمانیه از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با پاسداران و اقدسیه، از غرب با دزاشیب و از شمال با نیاوران همسایه است. نام دیگر خیابان فرمانیه که اصلی ترین خیابان این محله است، خیابان شهید دکتر لواسانی است، این خیابان از چهارراه فرمانیه شروع و به چهارراه کامرانیه و بلوار شهید اندرزگو در غرب ادامه می یابد.فرمانیه به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم میشود. فرمانیه شرقی بین چهارراه کامرانیه و چهارراه فرمانیه است و فرمانیه غربی هم از چهارراه کامرانیه شروع و تا 3 راهی قیطریه ادامه می یابد.

خرید واحد در برج آسمان

فرمانیه که در منطقه 1 شهرداری تهران بزرگ واقع شده است محله‌ای برای زندگی ثروتمندان تهرانی است. این محله گران قیمت دارای برج‌های زیبایی است که یکی از معروف‌ترین برج‌های آن، برج آسمان میباشد. نکته ای که درباره این برج حائز اهمیت است این میباشد که برج فرمانیه دومین برج بلند پایتخت است که همین مزیت بر ارزش این برج بسیار افزوده است. برای خرید واحد در برج آسمان بهتر است به مشاورین املاک معتبر در فرمانیه مراجعه کنید

ارسال نظر