کافه های ولنجک

کافه های ولنجک

معرفی بهترین کافه های ولنجک

ولنجک که ازجمله محله های واقع شده در منطقه 1 تهران است، همواره توانسته امکانات کاملی را در اختیار ساکنین خود قرار دهد؛ همین امر نیز سبب شده تا خرید و سرمایه گذاری ملک در ولنجک همواره طرفداران خاص خود را داشته باشد. در این مقاله میخواهیم به کافه های این محله بپردازیم که فضای دلنشینی را برای گذراندن آخر هفته همراه دوستان و خانواده فراهم کرده است.

امروز میخواهیم چند مورد از بهترین کافه‌ها، در ولنجک تهران را به شما معرفی کنیم. در ولنجک کافه‌های زیادی هستند. همین مسئله انتخاب را بین کافه ها سخت می‌کند. به همین دلیل برای آشنایی شما با بهترین کافه‌های ولنجک، از نظرهای دیگر مشتری‌ها استفاده کردیم. نظرات مشتری‌ها بهترین مقیاس برای ارزیابی کیفیت خدمات کافه‌های ولنجک هستند. باتوجه به این موضوع برخی از بهترین کافه های ولنجک را گلچین کرده و در اختیارتان قرار داده ایم در ادامه با ما همراه باشید.

کافه دیالما

کافه دیالما یکی از مدرن‌ترین کافه‌هایی است که در خیابان اصلی ولنجک قرار دارد. به همین دلیل همیشه جمعیت زیادی در آن حضور دارند. کافه دیالما منویی را با تنوع زیادی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. طراحی دکوراسیون، این کافه با دقت و وسواس زیادی طراحی شده است و عطر خوش قهوه و بوی کیک تازه است که در این کافه بسیار به مشام می‌رسد.

کافه رستوران دریا باز

کافه رستوران دریا باز یکی از کافه رستوران‌های عالی ولنجک است. در یکی از دیوار‌های این کافه به‌طور کامل از شیشه‌های قدی استفاده شده است. به همین دلیل می‌توانید از چشم‌انداز زیبا شهری و کافه لذت ببرید. فضای داخلی کافه بسیار مناسب برای برپایی مراسم خانوادگی است. بسیاری از مشتری‌های کافه رستوران دریا باز، دسر باقلوای ترک آن را پیشنهاد میکنند.

کافه رستوران دریاباز ولنجک

کافه رستوران روبِل

کافه رستوران روبل ولنجک، مرتفع‌ترین روف رستوران پایتخت است. این کافه رستوران در ارتفاع ۱،۷۶۰ متری از سطح دریا قرار دارد. این کافه رستوران رویایی، چشم‌اندازی خیره‌کننده از پایتخت را به شما ارائه می‌دهد. کافه رستوران روبل بر روی روف‌گاردن مجتمع تجاری گالریا قرار گرفته است. فضای کافه روبل به دو بخش سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شود. برطبق نظرهای مشتریان، حتماً باید طعم استیک‌های مخصوص روبل را امتحان کنید.

کافه کوک

کافه کوک یکی از برندهای معروف در بین کافه‌های ولنجک است. این کافه ابتدای خیابان یمن قرار دارد. به همین خاطر دائما مشتریان بسیاری در این کافه هستند. کافه کوک یک کافه مناسب برای جلسات کاری و گپ‌های دوستانه است.

کافه گلخانه

کافه گلخانه در بخش بام ولنجک قرار دارد. این کافه فضایی باصفا و دوست‌داشتنی دارد. بر طبق نظرهای مشتریان، زمانی که در این کافه باشید، از فضای آن انرژی خواهید گرفت. در این کافه بین میزها فاصله مناسبی برای حفظ حریم شخصی مشتریان در نظر گرفته شده است.

کافه سرامیک

کافه سرامیک یکی از کافه‌های دنج و کوچک ولنجک است. منوی این کافه نیز مثل فضای این کافه نقلی است. با این وجود منوی این رستوران بسیار با کیفیت است. تقریباً اکثر مشتریانی که به این کافه مراجعه کرده‌اند، از خدمات و کیفیت منوی آن رضایت داشته اند.

کافه بروکسل

کافه بروکسل یکی از کافه‌های زیبا و آرام این محله است. می توان گفت این کافه جزء بهترین کافه‌ها در ولنجک است. طراحی دکوراسیون کافه بروکسل را بر اساس سبک مینیمالیست انجام داده‌اند. همچنین حتی در ساعات اوج شلوغی نیز می‌توانید در نزدیکی مرکز خرید توچال، جای پارک پیدا کنید.

کافه بروکسل

کافه لوکال

لوکال در زبان انگلیسی به‌معنای محلی است. این کافه در یکی از کوچه‌های ولنجک قرار دارد. پس همان طور که انتظار دارید، در فضای این کافه خبری از شلوغی نیست. این کافه از منوی متنوعی برخوردار است؛ به گونه‌ای می‌توان گفت که در این کافه کیفیت مهم‌تر از کمیت بوده است.

کافه لایف

کافه لایف یکی دیگر از کافه‌های ولنجک در مرکز خرید توچال است. فضای این کافه با سایر کافه‌های درون پاساژ تفاوت بسیاری دارد. این کافه در فضایی روباز واقع شده است. در این کافه از میزها و صندلی‌های پایه بلند استفاده شده است که به همین خاطر می‌توان آن را شبیه به کافه‌های اروپایی و آمریکایی دانست.

کافه ویونا

کافه ویونا یکی از برندهای زنجیره‌‌ای کافه در ایران است. این کافه در بخش‌هایی مختلفی از پایتخت شعبه دارد. تنوع منوی این کافه در تمامی شعب یکسان است. این کافه دارای فضایی دنج و دوست‌داشتنی است. می‌توان گفت که این کافه محیطی خانوادگی دارد. بر اساس نظرهای مشتریان، این کافه کیک‌های شکلاتی و بستنی‌های میوه‌ای بسیار خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهد.

کافه‌هایی که در ولنجک هستند، دنیایی از آرامش و طعم‌های ناب هستند؛ کافه های این منطقه، ازجمله مکان های تفریحی ولنجک بشمار میروند. در این کافه‌ها می‌توانید از استرس و مشغله‌های زندگی روزمره دور شوید و لحظاتی شاد را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. پس اگر به دنبال مکانی دنج و آرام برای گذراندن وقت خود هستید، با آغوش باز به دنیای کافه ‌های ولنجک قدم بگذارید و از حضور در این کافه‌ها لذت ببرید.

نظرات
پریسا

کافه دیالما ولنجک بهترینه

حسام

کافه های ولنجک برای آخر هفته ها بهترینه

ارسال نظر