خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج دوقلو الهیه تهران
برج دوقلو الهیه تهران

برج دوقلو الهیه تهران

در شهر­های بزرگ مانند تهران ساخت وساز برج­ ها رو به افزایش است. در شهرسازی مدرن ساخت برج نشان دهنده موفقیت در سیاست­گذاری هر شهر می­باشد. منطقه الهیه در قسمت شمال تهران قراردارد. حتی اگر یکبار در خیابان های الهیه قدم زده باشید، برج های لوکس این منطقه، نظر شما را به خود جلب کرده است.

برج دوقلو الهیه، ازجمله برج های لوکس و مدرن در میان برج های کلانشهر تهران بشمار میرود؛ برج دوقلو الهیه هنردست معماران با تجربه، در زمینه ساخت وساز برج می باشد، زیبایی این برج را نمی­توان نادیده گرفت؛ علاوه بر زیبایی ظاهری مشخصات و ویژگی هایی که برج دوقلو الهیه برای ساکنین خود در نظر داشته است نیز سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال سکونت در این برج لوکس باشند.

مشخصات برج دو قلو الهیه

برج دو قلوی الهیه را باید یک برج باغ مسکونی به شمار آورد. این برج با 25 طبقه در خیابان گلنار الهیه قرار گرفته است. 20 طبقه از این برج، مسکونی بوده و 5 طبقه دیگر آن به مشاعات اختصاص داده شده است. اما چرا این برج را با نام برج دوقلو نامیده اند؟ علت این نامگذاری در معماری این پروژه است، چراکه 20 واحد مسکونی این برج را در دو بلوک مجزا قرار داده اند. تعداد کل واحد های برج دوقلو الهیه، 120 واحد میباشد و متراژ کلی این برج لوکس، 3500 متر مربع است. به تناسب متراژ این واحدها در هر طبقه از برج یک، دو و یا سه واحد قرار گرفته است. شروع ساخت این برج باغ مسکونی در سال 85 بود که در نهایت در سال 92 ساخت این برج به اتمام رسید.

معماری برج دوقلو الهیه

معماری این برج به سبک نئو کلاسیک است که در تهران از نظر قیمت پنت هاوس این برج ­ها دوقلو رکوردار هستند. جنس سازه این برج از اسکلت فلزی می­باشد و مقاومت بالایی در برابر بلاهای طبیعی مانند زلزله و سیل دارد. متراژ واحدهای برج دوقلو الهیه در 145 و272 و 345 متر مربع هستند و همچنین متراژ پنت هاوس ها 700و 1000 متر مربع می باشد. این برج به جهت موقعیت مکانی خود و دسترسی به بزرگراه های چمران، صدر و مدرس دسترسی مناسبی نیز دارد.

امکانات برج دوقلو الهیه

از مهم ترین امکانات برج دوقلو الهیه میتوان به متراژ بالای واحد های آن اشاره کرد؛ همان طور که گفته شد کمترین متراژ واحد های این برج 145 متر میباشد. یکی دیگر از المان های منحصر بفرد این برج، سیستم امنیتی بروز آن میباشد؛ درب واحد های برج دوقلو الهیه، با شماره پلاک و یا اثر انگشت باز میشوند که نشان دهنده امنیت بالا این برج میباشد. از دیگر ویژگی های برج دوقلو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ
    • سالن بدنسازی
  • آسانسور خودروبر
    • سونا بخار و جکوزی
  • مجهز به آسانسور باربر
      • مجهز به استخر روی بام
  • مجهز به کارواش ماشین
  • پیست برای دوچرخه سواری
    • مجهز به چهار لاین آسانسور
  • سالن ورزشی با تجهیزات به روز
    • استفاده از طلا برای دستگیره واحدها

مراکز تجاری در نزدیکی برج دوقلو

ازجاهای دیدنی و لاکچری منطقه الهیه که آخر هفته ها نیز شلوغ است، مراکز تجاری و پاساژهایی است که در این منطقه قراردارد و در نزدیکی برج های دوقلو الهیه نیز می باشد، یکی از این مجتمع های تجاری مدرن مجتمع تجاری اداری الهیه با امکانات بسیار می­باشد. از دیگر مراکز خرید عبارتند از:

  • مرکز خرید داریوش
  • مرکز خرید سام سنتر
  • مرکز خرید کویین سنتر
  • مجتمع رویال

مکان های تفریحی اطراف برج دوقلو الهیه

از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری در تهران که در نزدیکی برج دوقلو قرار دارد باغ موزه هنر ایرانی است که نماد یک باغ ایرانی میباشد. همچنین یکی دیگر از مکان­های تفریحی و دیدنی موزه سینما ایران است که در عمارت باغ فردوس قرار دارد و منزل دکتر حسابی که بعدها به موزه دکترحسابی تبدیل شده است نیز درمنطقه الهیه قرار دارد. بوستان قلمستان و بوستان جبهه از بوستان­های بسیار زیبا و سرسبز هستند که برای تفریح خانواده مکان مناسبی می باشند.

دسترسی به برج دوقلو الهیه

برای ساکنین منطقه الهیه، رفت آمد با وسایل نقلیه عمومی مشکل وجود ندارد. ساکنین برج دوقلو الهیه می توانند از خط 1متر ایستگاه قیطریه در شرق الهیه و صدر درجنوب الهیه استفاده کنند. همچنین می توانند از اتوبوس های خط راه آهن به تجریش در غرب و اتوبوس خیایان شریعتی در شرق نیز استفاده کنند.

قیمت برج دوقلو الهیه

باتوجه به موقعیت مکانی الهیه، میتوان گفت بطور کلی خرید آپارتمان در الهیه و اجاره آپارتمان در الهیه تهران نیاز به سرمایه بسیاری دارد. ازجمله المان هایی که در قیمت آپارتمان های الهیه تاثیر گذار است میتوان به امکانات، نوع سازه و ویژگی های سازه اشاره کرد. حال شما تصور کنید برج دوقلو الهیه که یکی از برج های مطرح این منطقه نیز بشمار میرود، چه قیمتی میتواند داشته باشد؛ مسلما قیمت واحدهای این برج بالا خواهد بود عموما افراد ساکن در این برج موقعیت مالی بالایی دارند و قشرمرفه جامعه می­باشند.

در این مقاله به صورت خلاصه با برج دوقلو الهیه آشنا شدید برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید یا اجاره از واحد مسکونی برج دو قلو الهیه با مشاوران املاک معتبر مشورت کنید؛ مشاورین نوبل میتوانند به خوبی شمارا در این زمینه راهنمایی کنند.

ارسال نظر