خانه/وبلاگ/گردشگری محله های تهران/آشنایی با مرکز تجاری مدرن الهیه
آشنایی با مرکز تجاری مدرن الهیه

آشنایی با مرکز تجاری مدرن الهیه

الهیه در سال های گذشته با فراهم ساختن امکانات رفاهی و تفریحی توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و پایتخت نشینان را بیشتر از قبل ترغیب به خرید ملک در الهیه کند. یکی از انواع امکاناتی که میتوانید در این محله مشاهده کنید مراکز خرید آن میباشد. در این مقاله به مرکز تجاری اداری مدرن الهیه خواهیم پرداخت.

مرکز تجاری مدرن الهیه

مرکز خرید الهیه در منطقه الهیه، از مراکز خرید لوکس در تهران به شمار می آید و در سال ۱۳۹۰ و توسط مهندس عریانی، مهندس رضا فرخی و مهندس شعبانی احداث شده است و مجموعه به ‌صورت هیئت مدیره ‌ای اداره می‌شود. این مرکز خرید شامل بخش‌های اداری، تجاری و پارکینگ طبقاتی می‌شود. هدف از ساخت مرکز خرید الهیه ، گردآوری برندهای بین‌المللی در این مرکز بوده است و با مراجعه به این پاساژ، انواع کالاها از برندهای معتبر جهانی را در یک مرکز خواهید یافت.

معماری مجتمع تجاری الهیه

مرکز خرید الهیه زیربنای حدودا ۱۷ هزار متر مربعی دارد که در ۱۱ طبقه ساخته شده است و دارای ۴۰ واحد تجاری، ۲۸ واحد اداری، ۴ طبقه پارکینگ و سالن اجتماعات است. فروشگاه‌های طبقه همکف و اول در دو راهروی اصلی، مرکزی و ورودی آن قرار دارد و به برندهای مرکز خرید الهیه اختصاص دارند.

مرکز تجاری مدرن الهیه معماری باشکوه و خارق‌العاده ای دارد که از کلیساها و سازه‌های تاریخی ایتالیایی الهام گرفته شده است. استفاده از رنگ‌های کرم و طلایی، گچ‌بری‌ها، لوسترهای کلاسیک، نورپردازی با نورهای غیرمستقیم و طراحی‌های انجام‌شده بر دیوارها و سقف آن، به‌ویژه در طبقه رویال چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد.

طبقات مجتمع تجاری مدرن الهیه

بررسی طبقات مجتمع مدرن الهیه

در طبقه منفی یک، پارکینگ و تعدادی فروشگاه قرار دارد و در طبقه همکف، فروشگاه‌ها و برندهایی مانند پرومد، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، جواهر فروشی عقیق، گالری ساعت پیمان، بوتیک رضایی و کافه شکلات ایلیو قرار گرفته است. رستوران و کافه نیز در این طبقه وجود دارد. طبقه اول برندها و فروشگاه‌هایی مانند افتی، بوتیک چروتی، بوتیک کریمان، جواهرفروشی مظفریان، گالری ساعت، گالری فرش کیمیا و کافه لایم قرار دار .

طبقه‌های دوم و سوم آن به پارکینگ اختصاص دارد. سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۵۰ نفر هم در طبقه چهارم قرار دارد. طبقه پنجم این مرکز خرید با نام رویال فلور شامل برندها و فروشگاه‌هایی مانند جواهری رویال، بوتیک هالی، جواهری نور، مبلمان ویور، بوتیک موریسکی، خانه خاویار، کافه و رستوران‎‌های لوکس و باکیفیت می‌شود. کافی‌شاپ و رستوران لئون در طبقه رویال مرکز خرید مدرن الهیه شباهت زیادی با کوچه‌های قدیمی اروپا دارد؛ معماری این کافه روباز با آبنمای زیبا، چترهای زرشکی رنگ، میزها و صندلی‌های حصیری به سبک کاملا اروپایی است.

فروشگاه‌ها مدرن الهیه

مجموعه الهیه دارای ۴۰ واحد تجاری است و بخش تجاری محصولات متنوعی مانند پوشاک، جواهرات، عینک، ساعت، عطر، کیف و کفش، لوازم آرایشی ، اکسسوری ، تزیینات منزل و مبلمان و... را از بسیاری از برندهای مشهور در برمی گیرد. از این برندهای معتبر در مجتمع تجاری مدرن الهیه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ولنتینو (Valentino)
  • لمبر (Lambro)
  • پرومد (Promo)
  • استفانو ریچی (Stefano Ricci)
  • مونت‌کارلو (Monte Carlo)
  • ایوروشه (Yves Rocker)
  • لانکوم (Lancôme)
  • افتی (effete)
  • استی‌لادر (Estée lauder)

قیمت کالاها به خاطر برند بودن آن ها، در مرکز خرید الهیه تا حدودی گران است و به همین علت یکی از مراکز خرید محبوب طبقه اعیان ‌نشین تهران به شمار می‌رود.

نحوه دسترسی به مرکز تجاری مدرن الهیه

دسترسی به مرکز تجاری مدرن الهیه

با استفاده از خودروی شخصی ، از طریق بزرگراه مدرس شمال و ورود به بلوار آفریقای شمالی ، مجتمع مدرن الهیه در سمت چپ و مقابل خیابان گلنار، قرار دارد . نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید ، ایستگاه مترو صدر در خط یک مترو تهران (کهریزک - تجریش) است که دو کیلومتر حدودا با آن فاصله دارد و از این ایستگاه پیاده یا با استفاده از تاکسی می شود به این مرکز خرید رسید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس ایستگاه اتوبوس آفریقا است که این خط اتوبوس بلوار آفریقا را در حد فاصل میدان آرژانتین تا تقاطع مدرس طی می کند. در ایستگاه آخر در ‌سمت دیگر اتوبان ، بلوار آفریقای شمالی قرار دارد . پایانه تاکسی پارک وی نزدیک‌ترین پایانه به مرکز خرید است که محل تلاقی بسیاری از خطوط تاکسیرانی پایتخت است.

ساعت کاری مدرن الهیه

مرکز تجاری مدرن الهیه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است و پس از این ساعت امکان استفاده از کافی‌شاپ مدرن الهیه و رستوران‌های این مرکز هست که برخی از آن‌ها تا ساعت ۲۳:۳۰ آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

مرکز تجاری مدرن الهیه ، یکی از زیباترین و مدرن ترین مراکز تجاری تهران است که بازدیدکنندگان بسیاری مخصوصا از طبقه مرفه جامعه را به خود جذب می کند . این مرکز تجاری به خاطر قرارگیری در یکی از مناطق خوش آب و هوا و اعیان نشین مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار دارد . هرچند همه ی اقشار توانایی خرید از این مرکز را به خاطر برند بودن اجناس آن ندارند ، اما زیبایی و معماری آن یقینا یکی از موارد جذاب آن خواهد بود.

نظرات
علی

تایم مراکز خرید باید بیشتر کنن به نظرم 10 شب خیلی زوده برای تعطیلی

مینا

مرکز خرید مدرن الهیه رو حتما تو برنامه هاتون بذارید البته آخر هفته ها خیلی شلوغه

ارسال نظر