خانه/وبلاگ/برج های لوکس تهران/برج آلتون کورت نیاوران
برج آلتون کورت نیاوران

برج آلتون کورت نیاوران

برج های لوکس تهران
399
0
۱۴۰۲/۱۰/۲۶

برج آلتون کورت در منطقه 1 تهران و منطقه نیاوران واقع شده است که یکی از مناطق لاکچری پایتخت به حساب می­ آید. از نظر معماری منحصر به ­فرد و زیبایی که این برج دارد، مورد تحسین در نگاه نخست قرارمی گیرد که حاصل کار مهندس ایرانی آقای منصور وکیلی برای ایده پردازی بسیار زیبای آن است و کار ساخت این برج را بسیار ظریف انجام داده است. این برج در سال 95 بنا شده است که تلفیقی از هنر معماران هنرمند ایرانی با هنر روز دنیا می­باشد. معماری و ساختمان سازی در نیاوران پیشرفت چشم گیری داشته است و باتوجه به این موضوع، بسیاری از افراد به دنبال خرید آپارتمان در نیاوران میباشند.

مشخصات برج آلتون کورت نیاوران

برج آلتون کورت نیاوران 24 طبقه دارد که 18 طبقه روی همکف آن مسکونی می­باشد و 5 طبقه پارکینگ نیز در زیر زمین برج آلتون قراردارد. درکل این برج دارای 60 واحد مسکونی می­باشد که متراژ واحدها از200 متر مربع الی 640 مترمربع می­باشندکه 3، 4و 5 خواب هستند. جنس این سازه از نوع بتنی می­باشد و مساحت این زمین 5600 مترمربع است.

برج آلتون کورت دارای دو پنت هاوس 550 متری که 4 خواب دوبلکس و 640 متری 5 خواب تریپلکس است و دارای پارکینیگ 150 واحدی است. میتوان گفت یکی از علل محبوبیت این برج، پنت هاوس های فوق لاکچری آن میباشد. زیر بنای این برج مسکونی به اندازه 27 هزار متر مربع ساخته شده است.

ویژگی های برج آلتون کورت نیاوران

امکانات برج آلتون کورت

استفاده از برند های استاندارد روز دنیا در ساخت این برج سبب شده تا این برج در برابر زلزله نیر مقاومت بالایی داشته باشد. سازنده برج آلتون کورت تنها به طراحی و معماری بیرونی این برج نپرداخته و به امکانات داخلی آن نیز بسیار توجه کرده و توانسته رفاه حال ساکنین را فراهم کند. ازجمله امکانات رفاهی برج آلتون کورت نیاوران میتواند به موارد زیر اشاره کرد:

    • روف گاردن
      • سالن بیلیارد
        • باند هلیکوپتر
                  • آبنمای خاص و زیبا
        • سیستم اعلام حریق
          • استخر، سونا وجکوزی
          • زمین مخصوص تنیس
            • مجهز به پارکینگ طبقاتی
          • سالن ماساژ و حمام ترکی
  • لابی لوکس به متراژ600 متر
  • تراس بزرگ و منظره زیبا برای تماشای شهر
  • سالن بزرگ اجتماعات و سالن سینما وخانه کودک

دسترسی های برج آلتون کورت

برج آلتون کورت واقع شده در منطقه پارک مهر نیاوران بوده و باتوجه به همین موضوع به خیابان باهنر که یکی از اصلی ترین خیابان های محله شمیرانات بشمار میرود دسترسی دارد. باتوجه به موقعیت مکانی برج التون کورت میتوان گفت دسترسی و رفت و آمد ساکنین بسیار راحت خواهد بود. همچنین این برج در نزدیکی، محله های مهمی همچون محله تجریش و دزاشیب نیز واقع شده است.

دسترسی عمومی برج آلتون کورت

برای رفت و آمد با مترو به برج آلتون کورت میتوانید از مترو تجریش و یا مترو دزاشیب استفاده کنید؛ پس از آن برای دسترسی به نیاوران و برج آلتون کورت بهتر است با استفاده از تاکسی و یا اتوبوس به سمت محله نیاوران حرکت کنید. علاوه بر آن نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این برج، ایستگاه عمار میباشد.

مکان ­های تفریحی اطراف برج آلتون کورت

کاخ نیاوران یکی از بزرگترین مجموعه ­های فرهنگی تاریخی است که در منطقه نیاوران شهر تهران واقع شده است که در این محل کاخ صاحبقرانه، کتابخانه اختصاصی، موزه خودرو و موزه جهان نما قرار دارد. موزه سینما باغ فردوس نیز از مکان های دیدنی و جذاب آن می­باشد و از بوستان بزرگی که در نیاوران قراردارد، می توانیم به قدیمی ترین بوستان این منطقه که پارک نیاوران است اشاره نمود. برج آزادی و بازار بزرگ تجریش نیز مکانی برای تفریح و گردش است.

فضای سبز برج آلتون کورت

مکان­ های تجاری اطراف برج آلتون کورت

منطقه نیاوران از مناطق بسیار لوکس و لاکچری تهران است و بالطبع دارای مکان­های تجاری بزرگ و مرکز خرید بسیاری می­باشد. مرکز خرید کیمیا که در آن فروشگاه های متعددی را می­توان مشاهده کرد و اجناس مختلفی را خریداری نمود مجتمع تجاری روشا و یکی از مراکز خرید لاکچری که در نیاوران واقع است، اطلس مال نیاوران می­باشد این مرکز خرید که کاملا از شیشه است به عنوان یک مرکز تجاری مدرن برای ساکنان تهران می­باشد.

مراکز درمانی اطراف برج آلتون کورت نیاوران

دسترسی به مراکز درمانی مجهز و بروز یکی دیگر از المان هایی است که در هنگام خرید خانه باید به آن توجه داشته باشید؛ برج آلتون کورت از این امر مستثنی نبوده و به بهترین مراکز درمانی نیاوران دسترسی آسانی داشته است:

  • کلینیک نبض نیاوران
  • بیمارستان تخصصی شهید باهنر
  • درمانگاه فوق تخصصی دیبا
  • درمانگاه شبانه روزی شهرداری منطقه 1
  • مرکز خدمات جامع سلامت طالقانی

قیمت برج آلتون در نیاوران

نیاوران که در منطقه 1 تهران واقع شده است و دارای باغ برج و برج های لوکس بسیاری می­باشد و در این منطقه افراد طبقه مرفه سکونت دارند و بالطبع امکانات رفاهی و خدماتی بالایی دراطراف این برج ها وجود دارد. قیمت مسکن در این منطقه به نسبت سایر مناطق تهران بالا می­باشد؛ بطوریکه بسیاری از افراد اجاره آپارتمان در نیاوران را به خرید آن ترجیح میدهند. برج فوق لاکچری آلتون کورت نیز در نیاوران واقع شده و نمیتوان توقع قیمت پایینی را از این برج داشت؛ علاوه بر آن آلتون کورت ازجمله برج های مدرن نیاوران بشمار میرود که امکانات بسیاری را در اختیار ساکنین خود قرار داده است در نتیجه قیمت خرید واحد در برج آلتون کورت بسیار گران میباشد. برای پیگیری و کسب اطلاعات تکمیلی درمورد خرید یا اجاره مسکن در برج های نیاوران با مشاوران و متخصصین ما در املاک نوبل همراه باشید.

ارسال نظر